Rus erkek arkadaşım
Türk erkeklerin genetiği çok kötü, Rus kızları onlara bakmaz dedi
Katılıyor musunuz?
Rus erkek arkadaşım
Türk erkeklerin genetiği çok kötü, Rus kızları onlara bakmaz dedi
Katılıyor musunuz?
Cevap
5Cevap
Hajhfbashfhb ya hiç güleceğim yoktu. Rusya da yaşamış birisi olarak katılıyorum ama gülmekten katılıyorum.
Valla şu an böyle söyledi 😜
Kıskançlık. Ayrıca yorumlara baktım cidden insanlarımız cahil. Rusyanın 3te 2 si orjinal rus değil. İşte orada siyah saçlı siyah gozlu yokta ondan Türk erkeği seviyorlar falan değil mevzu. Tatarlar çerkesler siyah saçlı sakallı siyah gozlu insanlardır. Yine ermeni gürcü kırgız ozbek turkmen azeri bir sürü ırkın karısımıdır rusya. TÜrk erkeklerinin kendi erkeklerine göre kadına daha çok değer verdiğini gördükleri için onların arasında efsaneydi bir dönem Türk erkekleriyle aşk yaşamak. Bizimkiler beğenmese de hala pek çok ülke erkeğine göre daha sahiplenici Türk erkekleri. Yeni nesille bunu kaybediyoruz. Ama rusya da hala Türk erkeği korumacıdır abi ideal eş diye düşünenlerin sayısı yarısı olsa 100 milyon kişi eder. Hadi bunu yarısını erkek say ki rusya da kadın nufusu çok daha fazla hala 50 milyon kadın eder. Lan ben abartıyorum diyelim 10 milyon kadın demek.
Ona sor bakalım Türklerle evlenen Rus kadın sayısı mı daha fazla yoksa Ruslarla evlenen Türk kadın sayısı mı? Boş keseden atmış bence :)
Valla şimdi öyle dedi
Biz Avrupa Erkekleri çok yakışıklıyiz dedi
Türk erkeklerine bakmazlar Türk erkeklerin genetiği çok kötü dedi
Bir defa kadınları tanımamış, her kadın erkeğin tipine bakmaz. Duruşa, dürüstlüğe, zekaya bakar çoğu kadın. Sadece bu sebepten bile yanlış bir yorum denebilir. Tip olarak onlar bizden biraz daha yakışıklı olabilir ama arada onlar Brad Bitt, biz Michael Jackson tipli insanlar değiliz yani. Biz 7/10 isek onlar 8/10'dur :)
Ruslar kara kaş kara sakal hiç görmediğinden beğeniyor bizimkileri
Pek sanmıyorum ama beğendiklerini
Para olanları beğeniyor olabilirler
Rus kızları batı erkeklerine her zaman ilgi duyarlar çünkü Ruslar umursamazdır pek ilgi vermiyorlar
Evet çok doğru bende çok ilgi duyuyorum özellikle İskandinav
Rus kızları Türk erkeklerini seviyor kskskakskdkf farklı geldiği için muhtemelen ama bence giderek daha yakışıklı hale geliyor neslimiz
Pek sanmıyorum ama
Rus erkekleri sarışın mavi gözlü falan çok iyiler maalesef görsel olarak
Evet bize yakışıklı geliyorlar ama her millet kendine farklı geleni arıyor bence mesela Koreliler sakallı Türk erkeklerini görünce vay be oluyor onlarda sakal çıkmıyor gibi gibi
Gelsin turkiyedeki Rus kızların erkeklere nasıl baktığını gözüyle görsün cano
Valla şimdi öyle dedi 😂
Öyle dedi diye doğru oldu :) demi
Kendisi harika gerçekten sarışın mavi gözlü çok iyi tipi
Mk alkolikleri birde bize yorum yapıyor
Babanda kara kuru bir şey sanırım :) kabul etfin ya erkek arkadaşının cumlesini
Yok biz ailecek beyaz tenli renkli gözlüyüz annem babam
İnandık tamam :)
Valla Billa yemin ediyorum
Tamam inandık dedikya
Sana sormalı sen Türklerindir biliyorsun rüştü turkmu
Katılıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, böyle genellemeler bence çok da doğru ve adil değil. 🤔 Herkesin güzellik anlayışı bambaşka ve genetik özellikler tamamen kişisel bir durum. Önemli olan dış görünüşten çok içten gelen güzellik ve o enerji bence! ✨ Sevgilinin bu yorumu belki de biraz abartılı olmuş, her milletten harika insanlar var sonuçta. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, sana nasıl hissettirdi bu sözler? 💖