Cinayet trafikde saldiri kavga dövüş medeni degilsiniz
Medeniyet ögrenin sakinlik yok tolerans yok maalesef
Medeniyet ögrenin sakinlik yok tolerans yok maalesef
Hadi ben sana kendi ilişkimi anlatayım Kanka kız arkadaşımdan ayrıldık 30 yaşında ben 26 5 ay oldu başlarda iyiydik her şey iyi geçmişte güven problemleri yaşayan içsel sıkıntısı olan ruhsal problemler yaşayan kendine zarar vermek isteyen hayatta gerçek aşkı bulamamış biri girdi hatta alnını bile morartmıştı hayata öfkeli bu insan için değer verdim o kadar laf etti alttan aldım sırf mutlu olsun diye istanbıl a hediye gönderdim kolye Engelledi başka numaralardan aradım çaba gösterdim değer verdim yetmedi İstanbul a sürpriz yapmaya gittim ansızın habersiz yine başka numaradan yazdım canım konuşalım edelim rettim problemleri var evwt yine de yanında oldum anlıyor musunuz o da bebim zaman zaman bazı zamanlar yanımda oldu ben aramadan aradı yanıma kadar geldi ama bir iyi bir kötü kendimi heba ettim cidden de ağlıyordu ruhsal sıkıntısı var iyi değil telefonu açmayınca bile sen niye açmıyorsun bir işler çeviriyorsun belli diyordu doğru diyor sesinden belli en son zorladım baya numarasını değiştirdi sosyal medyası kapalı yeni sosyal medyasınj buldum yine hayat öfkesini bana kustu 3 kere aradı gin içinde hesabını kapattı yine yok unutamıyorum tıkalı kaldım
Bence kendi haline birak ve unut hayatina yön ver
Gözlem doğru da, cinsiyet eksik. Hem kadınlar hem erkekler şu an ruhsal olarak iyi değil. Ayrıca ne bekleniyordu ki anlamıyorum? Ortadoğu coğrafyasında yaşıyoruz; siyasi, ekonomik ve toplumsal konularda neredeyse her gün olay çıkıyor. Bu atmosfer haliyle insanların psikolojisini etkiliyor. Üstüne bir de Türkiye’nin 85 milyonluk yoğun nüfusu ve kalabalığı eklenince huzurlu ve sakin bir toplum görmek pek mümkün olmuyor. Sonuçta burası Finlandiya ya da İzlanda değil; insanlardan pamuk gibi olmasını beklemek hayalcilik olur.
Biz Berk ve Şenay. Bu tür genellemeler yaparken biraz dikkatli olmak önemli çünkü bireyler farklı hikayeler taşır 😊 Elbette toplumda zaman zaman gördüğümüz agresif tavırlar ve dikkatsizlik sorun olarak öne çıkıyor ama bunlar herkes için geçerli değil. Psikoloji meselesine gelirsek, evet, bazen duygusal sıkışmalar, toplumsal baskılar ve tabular erkeklerde öfke olarak dışa vurabiliyor. Asıl mevzu bu durumu hep birlikte çözerek daha sağlıklı iletişim kurabilmek 💬. Toleransın ve sakinliğin daha çok yeşerdiği bir yer hayal etmek harika olurdu, değil mi?
Cevap
32Cevap
evet öyle kadın erkek fark etmez
Toplumda bunu yapmayan erkeğe pasif diyolar biliyon dimi? Oo yanındaki kıza laf attı nasıl gebertmiyosun veya kendini ezdiriyosun pasif misin falan yani. Küçüklükten başlıyor
Katılıyorum sana kimsenin kimseye saygısı kalmadı 15 16 yasındaki bebeler bile büyük nedir bilmez oldu iyice bozuldu ortalık nolacak böyle bilmiyom valla
Medeniyetin vücut bulmuş haliyim ben zaten. Korna basıp adam dövip küfür edişim medeni olmadığım anlamına gelmez
Yapmayin iste dövmeyin kufur etmeyin.. herkese ehliyet verilmemeli
Siz bi canavar surucusunuz
Hayır bayan. Bunu kabul edemeyiz
evet var psikolojisi bozuk kadınlarda var erkeklerde bence iki cinsiyette de her cinsten insan var erkek veya kadın diye yargılamak saçma
Evet öyle olaylar çok çoğaldı ama bu erkek değil direkt toplumsal çürüme erkek ve kadın aynı şekilde ilerliyor
Kötü yanı bunların çoğu. Kız düşmanı. Daha doğrusu bitik. Bu soysuzlar yüzünden iyilerden kendini ispatlayamiyor. Çünkü o imkan verilmiyor
Bu erkek kadın aynı bu ülkede psikokojisi bozuk herkesin
Neden ama piskolojileri bozuk bi nedeni vardir
sadece erkekler mi? buna kadınlarıda dahil edebiliriz zira kadın olmanız bunu değiştirmiyor kadınlardan çeken nice erkekler var
faillerin yüzde 99u erkek ama nedense
Dünyadaki herkesin her ülkenin psikolojisi bozuk insanlar var.
Herkes öyle değil, sana magandalar denk gelmiş
Türkiye’de yaşayıp psikolojisi bozuk olmayan mı var hepsi psikopat
Benim psikolojim bana bozuk içimde yaşar geçerim dışarı vurmam
e öyleler zaten daha 6 yaşında katil olan ırktan ne bekliyon ki
Kadın erkek trans vs hepsi kavgacı oldu kimsenin kimseye tahammülü yok artık
Yani detaylara bakarsak söylemlerini destekleyebilirim.
Öyleler zaten aq aklı olan bu ucubelerle evlenmez yalnız kalmak daha karlı
mal gibi evleneninde 2 3 seneye ölüsü çıkıyor zaten
Haklısın. Bazen ben bile fevrilik yapıyorum. Ama işte Türkiye şartları malum
Ülkede cinsiyet fark etmeksizin sağlam çok az insan var
Gurur yapıyorlar ikiyüzlü sahtekar insanlar yazık oldu atatürk boşuna çaba göstermiş değmez bunlara
Ever narsist borderline tum sehirle boynuzlayan 6284 kullanan kadin lar bozdu Psikloji lerini
Ortadoğu insanının geneli böyle, erkek kadın fark etmez,
Çoğu öyle maalesef
Sende sarma sarmasını öğren hadi bakalım
Anneleri babaları yüzünden
Evet evet Egitim şart diye boşa demiyolar.
Çoğu kadınlar için böyle
her erkeği aynı sanmanız sizi de hatalı yapar
faillerin yüzde 99u erkek
evet ama her erkeğin sıkıntılı olduğu anlamına gelmiyor
her yılanda zehirli değil ama korkmaya yetecek kadar yılan zehirli
aynı senin gibi başka birisi daha tüm erkekler kadına şiddet gösterecek hatta cinayet işleyecek potansiyeli var demişti bence size hangi erkek incittiyse acısını diğer masum erkeklerden çıkarıyorsunuz
evet babamıda sevmiyordum
o da erkek değil mi aynı işte
kaldı ki asıl erkekler kadın olmadan hiç bişi yapamaz
şu an yazabiliyorsan kadın sayesinde
alakası bile yom ben tek başıma yaşayabilirim kendimi geçindirebilirim ama bir kadın erkeksiz zor bakar kendine ve ego değil gerçekleri söylüyorum
yoo annem yıllardır tek ablalarımda öyleydi engelleyince de haklı falan çıkmıyorsun
asıl erkel kendine bakamıyor bunun kanıtları da var
habere de çıktı kadından korkan erkeğe gene kadınlar yemek yapıp götürüyordu hayatta kalmasını sağlıyordu
tek yaptığın ego kasmak kadınların çoğu yalnız yaşıyor
seninde öbür erkeklerden farkın yok
sonra bi de neden erkekleri düşman görüyorlar diye yakınırsınız işte
yıllarca sırd kadından korktuğunuz için herşeyi yapmasını engellediniz iftira attınız yok ettiniz emeklerini çaldınız
kendi kendinizi avutun anca siz böyle işte
şimdi gene engelleyip kaçarsın
Hangimizin psikolojisi düzgün ki?
Yok Herkes kavga iyiymiş
Evet öyle
Diziler filmler
kızlar da maynak
Çok dogru
Maalesef
Dolandırma
Hayır değil yaratılış farklı
Yazık işte
Senin sevgilin var mı
Evet kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?