Kaç yaşından sonra aşk bulmak imkansız ya da anlamsız hale geliyor?

Hep çocukluk aşkım olacağına, onunla hayatımı geçireceğime inandım, olmadı. Üni zamanları tanıştığım kimseyle de olmadı. Olanlara çok özeniyorum, hele ki ilk aşkıyla evlenenlere. Şimdi aşık olmak imkansız gibi geliyor, mantığıma otursun yeter düşüncesindeyim. Sizce aşık olmak kaç yaşından sonra anlamsız oluyor?
Kaç yaşından sonra aşk bulmak imkansız ya da anlamsız hale geliyor?
Cevapla