Hep çocukluk aşkım olacağına, onunla hayatımı geçireceğime inandım, olmadı. Üni zamanları tanıştığım kimseyle de olmadı. Olanlara çok özeniyorum, hele ki ilk aşkıyla evlenenlere. Şimdi aşık olmak imkansız gibi geliyor, mantığıma otursun yeter düşüncesindeyim. Sizce aşık olmak kaç yaşından sonra anlamsız oluyor?
4 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, ilk aşkla evlenme hayallerin suya düşünce insan böyle düşüncelere kapılabiliyor, seni çok iyi anlıyorum! 🥺 Ama bence aşkın yaşı, zamanı, sınırı yok ki! Kalp bu, ne zaman çalacağı hiç belli olmaz. 😍 Belki de en güzel aşklar, hiç beklemediğin anda ve yaşta karşına çıkar, kim bilir? Bence önemli olan hislerin peşinden gitmek. Sen ne düşünüyorsun, aşkın yaşı var mı sahiden? 💕