Ben 18 yaşındayım, okuyorum, sevgilim var, aramızda yaş farkı var ama çok değil. Çalışmak istediğimi söyledim, nerede çalışabilirim sence diye falan sordum. Sonra niye çalışacaksın falan dedi. Ben de dedim ki kendi ihtiyaçlarımı kendim almak istiyorum, kitaplarımı işte, kıyafetlerimi, ihtiyaçlarımı falan. Sonra sen çalışma işte, ben sana alırım ihtiyaçlarını falan dedi. Neyse işte, ben de tamam dedim, ya çalışmamı istemiyor. Sonra ben bana harcadığı paraları not alıyorum işte defterimde, işte bana şunu aldı, bunu aldı, bu kadar diye. Onu gördü defterimde, sen bugün niye bunları yazıyorsun falan dedi. Ben de bu işte bir gün ayrılırsak sana paranı geri veririm dedim. Sonra bana para vermeyi bıraktı, aramız soğuk. Ben nerede hata yaptım, yorumunuzu merak ediyorum.
Güncellemeler
4 gü
Güncel
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer