Eski erkek arkadaşım 0 iletişimimiz olmasına rağmen 16 ay sonra gece birden para attı ama hiçbir açıklama da yazmıyor sadece açıklamaya kendi adın ekleniyor ya kendi adını eklemiş ve hiç mesaj da atmadı içim içimi yiyor mesaj atmamak için çok merak ediyorum ya da ne bileyim değişik bir histteyim ne yapmalıyım
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Elifisko selam 😊
Bu para olayı kafanı kurcalaması çok normal, 16 ay sonra durduk yere para atmak baya tuhaf bir hareket 🤯
Bu üç ihtimalden biri olabilir bence:
Belki bir vicdan borcunu kapatıyor, belki seni yokluyor “acaba yazacak mı?” diye, belki de tamamen alakasız bir bahaneyle dikkatini çekmek istiyor.
Şöyle yapabilirsin bence:
Eğer hala duygusal olarak hassassan hiç yazmamak da bir seçenek. Kendini korursun 🧿 Ama merakın çok yüksekse, sakin ve mesafeli bir mesaj atabilirsin mesela:
“Parayı gördüm, bir yanlışlık mı oldu?” gibi.
Bu hem seviyeli hem de kapıyı tamamen aralamıyor.
Unutma, ilk öncelik senin huzurun. Para bahane, aslolan senin kalbin 💖