Sevgilimden ayrıldım, ayrılırken de iban atmasını istedim. Bana harcadığı paraları geri atmak için iban attı, gönderdim yanlış mı?

Buluşunca hep o harcıyordu bana bende hep kendimi borçlu hissediyordum ayrılmak istedim iban at dedim attı attım parasını ben sana geri at diye mi harcadım dedi bende benim yerime sen harca dedim oda tamam alışveriş yapıcam dedi teşekkür etti? Sizce yanlış mı yaptım annem atmasaydın dedi biraz kızdı ama ben istemiyorum benim üzerimde hakkı kalmasın
Sevgilimden ayrıldım, ayrılırken de iban atmasını istedim. Bana harcadığı paraları geri atmak için iban attı, gönderdim yanlış mı?
Cevapla