Eski sevgilimi hala severken 2 ay sonra görücü usulü evlenmek mantıklı mı, ona bir şans daha vermeli miyim?

2 ay önce ayrıldık ama son 1 aydır birkaç kere konuştuk o yazıyodu ilk
storylerime bakıyodu sürekli 2 aydır yani
en son aramızdaki her şey bittiyse lütfen yazma unutmaliyim dedim
o da nasıl istersen tabii yazmam ama şunu bil senin için elimden geleni yapıcam dedi
ama yapmıyo korkak
bana görücü gelicek 2 gün sonra bugün görüntülü konuştuk çocuğu fotoda gördüm ama yani ne bileyim
her şeyi çok iyi sadece ona bakınca eski sevgilimi görüyorum
ondan daha yakışıklı ama ben hâlâ eski sevgilimi seviyorum
eski sevgilime yazmalı mıyım?
belki çabalar? bir şansımız vardır daha?
veya sırf babası beni istemiyo diye arkama dönüp bakmadan yoluma devam mı etmeliyim?
bana gelen görücü daha mantıklı ama dedim ya yüreğim onu istiyo
Eski sevgilimi hala severken 2 ay sonra görücü usulü evlenmek mantıklı mı, ona bir şans daha vermeli miyim?
Cevapla