2 ay önce ayrıldık ama son 1 aydır birkaç kere konuştuk o yazıyodu ilk
storylerime bakıyodu sürekli 2 aydır yani
en son aramızdaki her şey bittiyse lütfen yazma unutmaliyim dedim
o da nasıl istersen tabii yazmam ama şunu bil senin için elimden geleni yapıcam dedi
ama yapmıyo korkak
bana görücü gelicek 2 gün sonra bugün görüntülü konuştuk çocuğu fotoda gördüm ama yani ne bileyim
her şeyi çok iyi sadece ona bakınca eski sevgilimi görüyorum
ondan daha yakışıklı ama ben hâlâ eski sevgilimi seviyorum
eski sevgilime yazmalı mıyım?
belki çabalar? bir şansımız vardır daha?
veya sırf babası beni istemiyo diye arkama dönüp bakmadan yoluma devam mı etmeliyim?
bana gelen görücü daha mantıklı ama dedim ya yüreğim onu istiyo
storylerime bakıyodu sürekli 2 aydır yani
en son aramızdaki her şey bittiyse lütfen yazma unutmaliyim dedim
o da nasıl istersen tabii yazmam ama şunu bil senin için elimden geleni yapıcam dedi
ama yapmıyo korkak
bana görücü gelicek 2 gün sonra bugün görüntülü konuştuk çocuğu fotoda gördüm ama yani ne bileyim
her şeyi çok iyi sadece ona bakınca eski sevgilimi görüyorum
ondan daha yakışıklı ama ben hâlâ eski sevgilimi seviyorum
eski sevgilime yazmalı mıyım?
belki çabalar? bir şansımız vardır daha?
veya sırf babası beni istemiyo diye arkama dönüp bakmadan yoluma devam mı etmeliyim?
bana gelen görücü daha mantıklı ama dedim ya yüreğim onu istiyo
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer