Bir insanın sizi anlamaması mı daha çok kırar, yoksa anlayıp da umursamaması mı?

Bazen insan anlatamadığı için kırılır, bazen de karşısındaki her şeyi anladığı halde hiçbir şey yapmadığı için. Anlaşılmamak yorucudur ama anlayıp da susulan, bilip de önemsenmeyen yer daha derin acıtır. Çünkü orada mesele iletişim değil, değer meselesidir. Peki bir insanın sizi anlamaması mı daha çok kırar, yoksa anlayıp da umursamaması mı?
Bir insanın sizi anlamaması mı daha çok kırar, yoksa anlayıp da umursamaması mı?
Bir insanın sizi anlamaması mı daha çok kırar, yoksa anlayıp da umursamaması mı?
Cevapla