6 ay önce ayrılmışlar mayıstan itibaren bakmaya başlamış. Eski nişanlısı da fark edince engellemiş. Benimki de bu engelden sonra, Instagram hesabını herkese açtı ve mutlu olduğu storiler paylaşmaya başladı.
14 gü
6 ay önce ayrılmışlar mayıstan itibaren bakmaya başlamış. Eski nişanlısı da fark edince engellemiş. Benimki de bu engelden sonra, Instagram hesabını herkese açtı ve mutlu olduğu storiler paylaşmaya başladı.
Cevap
3Cevap
Yarabandı ilişkisisin sevgilin için seni kullanıyor eski nişanlısını kıskandırmak için yerinde olsam bu konumda olmazdım
Bilmiyorum kafam çok karıştı.
Umarım olmam. Benimki kızı kasımda terketmiş, kız çok seviyormuş. Ama o günden sonra bir daha hiç aramamış. Instagram hesabı açmış, benimkide mayısta ara ara bakmaya başlamış. Kızda engellemiş. Engelden sonra, hesabı açık yaltı ve çok mutlu olduğu fotoğraflarini paylaşıyor. Ama o kadar istese kıza yazmaz mıydı?
Aşkım bugün merak edip bakan yarın yazmaz mı sence? İlgi ve odağının onda olduğu barizken neden kendine bu kötülüğü yapıyorsun?
Canım mayısta başlamış kızda bir kaç hafta sonra engeli basmış. O engelden sonra hesabı açık paylaşım yaptı, 70 kızı sildi ve kaydedilenlerle bir video koymuş bir adam var önce eski sevgilimi özlüyorum diyor sonrada boş ver kalk spor yap diye kahkaha atıyor. Sence kızla alakası var mı?
Sen gerçekle yüzleşmek istemiyorsun hala alakası var mı diyorsun kızı stalklaması bile seni aldatması demek
Çok üzgünüm ne düşünüceğimi bilmiyorum 😢
Stalklamak ne demek senin için
Meraktan bakmış olamaz mı
Stalklamak demek haberi olmadan o kişinin her şeyine merak edip gizlice bakmak demek. Tamam da hayatında sen varken neden eski nişanlısını merak edip bakıyor? Sen neden kabul ediyorsun normalleştiriyorsun bakmasını? Sonuçta hayatında sen varsın şu an
Bu gizli bile bakmıyormuş direk kendi hesabıyla bakıyormuş. Kabul etmiyorum tabi ama bu durum normal başkaları ne düşünüyor diye sormak istedim. Sonrada sadece baktı diyorum içimden iletişime geçmemiş. Ama biliyorum yanlış düşününüyorım :/
Kızı kendi terk etmiş bu neyin merakı durup dururken?
Kusura bakma ama sen bu ilişki de yara bandı olarak kullanılıyorsun, dost acı söyler
Bilmiyorum kafam çok karıştı.
Umarım olmam. Benimki kızı kasımda terketmiş, kız çok seviyormuş. Ama o günden sonra bir daha hiç aramamış. Instagram hesabı açmış, benimkide mayısta ara ara bakmaya başlamış. Kızda engellemiş. Engelden sonra, hesabı açık yaltı ve çok mutlu olduğu fotoğraflarini paylaşıyor. Ama o kadar istese kıza yazmaz mıydı?
unutamadığını
Ama öyle olsa kıza yazmaz mı? Hiç iletişime geçmemiş. Bilmiyorum kafam çok karıştı.
Umarım olmam. Benimki kızı kasımda terketmiş, kız çok seviyormuş. Ama o günden sonra bir daha hiç aramamış. Instagram hesabı açmış, benimkide mayısta ara ara bakmaya başlamış. Kızda engellemiş. Engelden sonra, hesabı açık yaltı ve çok mutlu olduğu fotoğraflarini paylaşıyor
kız istemiyosa nasıl yazacak
Bir erkek bir kızı gerçekten istese o engeli aşmaz mı? Belki numarası veya başka bir hesaptan?
bilmediğin şeyler var demek ki
Kız çok seviyormuş ve çok iyi biriymiş.
Ama kızın sadece hikayelerine bakmış yani iletişime geçmemiş.
Bu hikayede yanan sen olma
Umarım olmam. Benimki kızı kasımda terketmiş, kız çok seviyormuş. Ama o günden sonra bir daha hiç aramamış. Instagram hesabı açmış, benimkide mayısta ara ara bakmaya başlamış. Kızda engellemiş. Engelden sonra, hesabı açık yaltı ve çok mutlu olduğu fotoğraflarini paylaşıyor.
Ama koza hiç yamamış. Ne demek bu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, bu durum gerçekten çok can sıkıcı ve seni düşünceli hissettirmesi çok doğal. 😔 Sevgilinin eski nişanlısının hikayelerine bakması ve engellenince de böyle bir tepki vermesi, insanı ister istemez düşündürür. Bence bu konuda onunla açıkça konuşman çok önemli. Bu davranışlarının seni nasıl hissettirdiğini ve ilişkinizin sağlığı için bu durumun netleşmesi gerektiğini ona anlatmalısın. 💔 Sence bu durum hakkında ne düşünmeli, onunla konuşurken neye dikkat etmelisin?
Bilmiyorum kafam çok karıştı.
Umarım olmam. Benimki kızı kasımda terketmiş, kız çok seviyormuş. Ama o günden sonra bir daha hiç aramamış. Instagram hesabı açmış, benimkide mayısta ara ara bakmaya başlamış. Kızda engellemiş. Engelden sonra, hesabı açık yaltı ve çok mutlu olduğu fotoğraflarini paylaşıyor. Ama o kadar istese kıza yazmaz mıydı?
Ahh canım, haklısın kafan karışmakta. İstese yazardı bence, bu biraz tuhaf hareketler. 🤔