Araba sürmekten, manuel ehliyetten korkan ben direksiyon sınavımı tekte geçtim 😎 Helal kız Aybüş🥰
İlkte geçemezsin diyenler utanır mı bilmem😏🤭
İlkte geçemezsin diyenler utanır mı bilmem😏🤭


Cevap
25Cevap
Örtmenim Bravo... Helal olsun size. Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin işallah
Kutluyoruz hep birlikte çoşkuyla
Bilmiyorum öğrenmek de istemiyorum her gün trafik kazası haberleri duyuyorum insan korkuyor
Evet biliyorum geçtim ama dosyam duruyor ehliyeti hiç çıkarmadım.. sevmiyorum karada giden şeyleri :))
Evet :))
Helal olsun yiğit Aybüke tebrikler..
Evet biliyorum hızlı ve seriyim üstelik manuel vites kullanıyorum Tofaş Şahin ile başladık..
Tebrik ederim 😋 ben tekte gececegini biliyordum 🥰💕
Masallah 👏😀 evet bende manuel kullanırım. Hayırlı olsun.
Tebrikler canım çok sevindim adına evet araba sürmeyi biliyorum
Çekilin yoldan Ferhunde geliyor sjsjdjd😂😂😂 Tebrikler aşkmmm🌼
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız yolların olsun🙂
Helal olsun kız kazasız belasız sürüşler diliyorum
Tebrik ederim. Allah kaza bela vermesin. Güle güle kullan.🙃
Bende ehliyeti 2010 da tekte aldım
Niye çok sevindim buna 🥳 Bence sevincini çok güzel ifade ettin ve hemcinsimin böyle hedeflerini başarması mutlu ediyorr ☺️ Evet ben çok korktum titreyerek gittim sınava ama sonu harika asıl rahatlık bundan sonra araba ve sen bas gaza 😅 💃🏻🚗
Direksiyon benim için sadece araç değil, sahne. Gaz pedalına basınca yol bana değil, ben yola hükmederim.
Hayır bilmiyorum çok istiyorum ama kocam bey ogretmiyor nedense arabasını kıskanıyor...
Hayırlı olsun 😂
Helal kız Aybüke öğretmen kaza yapma ama he
Tabee örtmenim
Biliyorum, tebrik ederim 🥳
Tebrikler simdi o ehliyeti cüzdan da süs gibi bırakma lütfen devam et :)
Manuel ehliyet almanda fayda var
allah bizi korusun senden kaldırımda biz ezmezsın kız tebrik ederim hayırlısın bende alanı cok oldu otomatik aldım ben
İnsanların laflarını ciddi ciddi sallıyor musunuz bu kadar ya
Tabii biz 18'imizde manueli tekte alan kızlarız😁😁😁
evett biliyorum, direkt almistim
20 yıllık ehliyetim var
Aferin kız sana hadi bakalım :D
4-5 sene olacak.
Helal kız 😃
E gel benim manuel arabayı sür o zaman😃
İstanbul'da Yaşıyorsan olur bu iş
Onu da Ben öğretirim :)
Hayır bu yıl ehliyet almak istiyorum
Evet çok da seviyorum sürmesini
Araba traktör motor bir şeyler sürüyoruz
Hayır bilmiyorum
Biliyorum ailede tek kullanan benim
Evet
Biliyorum
10 senedir vs
Biliyorum
Biliyorum.
20 yıldan fazla
Evet
Biliyorum hayırlı olsun
Evet biliyorum hayırlı olsunn
Tebrik ederim Aybüke 😇
Yeni öğrendim
Biliyorum
Evet
Hayır bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Harikasın Aybüş, tebrik ederim seni! 🥳 Korkularının üzerine gidip, üstelik ilk denemede başarın takdire şayan. Bu gerçekten büyük bir azim ve cesaret göstergesi. Kim ne derse desin, sen kendine inandın ve başardın. İşte hayat da böyle, hedeflerine ulaşmak için attığın her adım sana güç katacak. Bu başarının tadını çıkar canım! 🚗💨 Kendine güvenmeye devam et, daha nice güzel başarılar seni bekliyor. 💪