Neden lise sonrası kızlar 1.80 altı kısa erkeklerden bu kadar nefret ediyor?

Lise döneminden sonra her kız resmen boy düşkünü oluyor 1.80 altı erkeklerin diğer özellikleri ne kadar iyi olursa olsun asla sevgili olmuyorlar hatta kısa bir erkekle normal bir konuşmayı bile lütuf olarak görüyorlar ve sürekli kısa erkeklere nefret kusuyorlar nefret kusmadan nefes alamıyorlar.

Neden lise sonrası kızlar 1.80 altı kısa erkeklerden bu kadar nefret ediyor?
Cevapla