Niye kızlar kısa erkeklere nefret besliyor hala anlamadım?

Geçen biri şunu yazmıştı:

"Kısa boylu olduğum için tüm kızlardan özür dilerim"

boy tamamen genetik ve kimse genetik mirası yüzünden suçlanamaz boyumuzu biz seçemiyoruz ki bence kızlarda erkeklerde bireylerin değiştirilebilceği şeyler üzerine kriter koymalı. Bazı erkeklerde kadınların organları hakkında söz sahibi olmaya çalışıyor oda saçma geliyor kimse genetik mirası yüzünden suçlanmamalı!

Niye kızlar kısa erkeklere nefret besliyor hala anlamadım?
Cevapla