1.75 olduğum için hoşlandığım kızların hepsi boyumundan dolayı olduğunu söyleyerek beni red etti gidip 1.75 kız da aramadım hoşlandığım kızlar hep 1.55 civarı kızlardı en uzunu 1.60 falandır hepsi iyi birisin ama ben kısa boylu birini istemiyorum diyerek red ettiler
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yıl1.75 erkek için kısa bir boy değil ortalama bir boy. Kısa erkek dediğin 1.65 olur. Kaldı ki ben bücürlerin uzun sevgili isteme konusunu şımarıkça buluyorum. Kızın boyu 1.55, erkek dediğin 1.80'den uzun olur diyor. Ulan cüce, sen tabureye çık da kulağıma konuşacak boya gel diyeceksin...
Dünya erkek boy ortalamasına bakın 1.70 olması lazım. boyu 1.65'ten kısa kızların 1.80 üstü erkek isteme hakkı olduğunu düşünmüyorum. Bu benim sevgili kriterimin "Victoria Secrets mankeni olmazsa sevgilim olmaya layık değildir" dememe benziyor. Bu kadar saçma ve absürt yani. Kardeşim böyle beyinsizce kriterleri olanlar seni mutlu edemez zaten sıkma canını.
Üniversiteden boyu 1.65 olan bir arkadaşım geçen hafta 1.60 bir kızla evlendi. Sen kendine iyi bak, sporunu yap, temiz ve bakımlı ol, entellektüel ol, kitap oku, işinde gücünde ol nasibin seni bulacak hiç dert etme. İnsan 3 şeyle doğar. Rızkı, ölüm tarihi, evleneceği kişi. Bunlardan sadece rızkını değiştirebilirsin (çaba göstererek veya çalışmayarak), diğer ikisi alın yazındır.020 Yorumla
Soran1 yılboyu 1.65'ten kısa kızların 1.80 üstü erkek isteme hakkı olduğunu düşünmüyorum.
Senin düşüncenle olmuyor ama sen bunu düşünürken 1.50 1.60 kızlar 1.80 1.90 sevgilileri ile el ele geziyor- 1 yıl
Zaten kendi düşüncemi yazdım ben
- 1 yıl
Gözü şöyle olsun poposu şöyle olsun derken iyi ama uzun isteyince mi kötü? Ben de illa uzun bou demiyorum ama çekici bir şey olsa iyi olur yani. Uzun boylu birini istemek sizin sarışın istemeniz kadar normal.
- 1 yıl
Kendilsri kriter sıralarken sıkıntı yok ama başkadı uzun boy dediğinde köpürüyorlar :d
- 1 yıl
@nehirolabilir Alakası yok fiziğinle gözünle poponla barış kafaya takmışsın
Soran1 yıl@nehirolabilir Gözü poposu şöyle olmayanlar kızlar hiçbir zaman yalnız kalmıyor ama? Biz uzun değiliz diye hep red yiyoruz tepki gelmesi gayet normal kudurma boşuna
- 1 yıl
@pwproerjke aynen aynen alakası yok
- 1 yıl
Soran kişi boyun 175 kompleksten görünmüyorsun. Bu kadar kafaya takma.
Soran1 yıl@nehirolabilir Kafaya takma derken bile hakaret ediyor :d sonra kadın düşmanı olunca biz suçlu oluyoruz kriterlerinizle beraber anıt sayaca koymak lazım sizi
- 1 yıl
@nehirolabilir O saydıklarını kompleks yaptığın belli yapmasan onları yazmazdın dışarı çık biraz insan yüzü gör etrafına bak sevgilisi olan her kız mükemmel değil soruyu soran kişi boyunu kompleks yaptığı gibi sen de gözünü poponu saçını kompleks yapmışsın
- 1 yıl
@nehirolabilir Çirkin hissetmek nasıl geçer diye soru sormuşsun senin durum vahim
- 1 yıl
Soran kişi anıt sayaca koymak lazım ne demek aklın başında mı senin? Boy takıntım yok diyorum.
- 1 yıl
@pwproerjke şu an konu ben değilim beni karıştırma.
Soran1 yıl@nehirolabilir baya yok boy takıntın boyun 1.75 diye aşağılamandan da belli oluyor
- 1 yıl
Seni aşağıladığım yok kendi kendine triplere giriyorsun onu kastettim. Anıt sayaca gir ne demek g*ri zekalı? Umarım hiç kız arkadaşın olmaz, dediği şeye bak.
- 1 yıl
Soran kişi umarım hep boyundan dolayı reddedilirsin. Umarım.
Soran1 yıl@nehirolabilir umarım seni de boyundan dolayı red ettiğin bir erkek anıt sayaca sokar
- 1 yıl
Boyundan dolayı reddettiğim bir erkek olmadı. Susabilirsin şimdi.
- 1 yıl
@nehirolabilir anlamadığın durum şu Erkek idealini söyler ama Bunu takıntı yapmaz öyle olsa TR deki kızların %90 nın suratına kimse bakmaz saçmalama Kaç tane bak bakalım 90-60-90 fizeğe uyan mükemmel kadın var. Baya az Ama erkek illa öyle yok diye Reddedmez. Ama kadın 1.79;999999999 boyunda olsun o 0,1 cm yi saplantı yapar saçmalar Adamın ne karakteri ne başarıları ne olduğunun bir önemi yok O 0,01 santim eksiklik redde sebep Böyle saçma tiplersiniz işte Komedi resmen
- 1 yıl
Ya tamam özelden konuşun bildirim geliyor lanet olsun yaptığım yoruma ha
En İyi Cevaplar
- Güzellik & Bakım konusunda 703 cevap paylaştı.
1 yıl1.50 1.55 pigme kızlarda bi algı almış başını gitmiş. 1-90 2 metre aşağısı adam istemiyorlar, he 1.90 adamın göbek deliğine geliyorlar yan yana durduklarında orası ayrı ama kafada koşullamışlar. Neyse 1.75 kısa bir boy değil ortalama bir boy böyle kızları salla daha aklı basında kişiler bul.
00 Yorumla
1 yıl155 falan değilim ama 173/175/177 arası konuştuklarım oldu
kafa dengi olursa olur ama huy suy uycak önce iyi insan ama karakter kişiliği geniş belki, belki kıskanç değil belki cimri belki soğuk suratsız
belki eğlenmeyi bilmiyor sevgisi ilgisi yok vefası yok sadakati yok değer bilmiyor delidolu değil belki yumuşak nonoş gibi iyi ama neye göre iyi014 Yorumla
Soran1 yılKonuşmuşmak önemli değil ki benim de konuştuğum kızlar oldu sonuç hepsi boy yüzünden reddetti sevgili olmadı önemli olan sevgili olmak konuşmak değil
- 1 yıl
belkide boyu bahane sunuyorlardır huyunu sevmiyorlardır
- 1 yıl
boydan beninde red ettiklerim oldu kadınlar istiyorki yanında heybetli olsun 175 kötü bi boy değil 167/173/175/177 konuştuğum kişilerdeki boylardı uzun boylu olması tabi ki güzel ama 175e de 155 demesinki kısasın 155 değilim kısa olarak görmüyorum 175i tercihim 182/184 çünki kısa değilim uzun da değilim nasıl oluyorsa 180lşk adamın burun ucuna denk geliyorum
Soran1 yılBahane sunacak o kadar şey varken boy ne alaka hem boy bahaneydi diyelim o zaman neden hepsi benden sonra 1.85 sevgili yaptı
- 1 yıl
155/175 gayet iyi uyumlu aslında 185lik adamda belki sen de olanlar olmuycak tam anlamıyla birin de her şey mevcut olmaz dilerim bu cuma günü kalbinde ne varsa daha iyisi hayırlısı en tez vakitte gerçekleşsin aminn
Soran1 yılSen de boydan birilerini red etmişsin o konuştuğun 1.75 lerle sevgili olmamışsın boydan red etmişsin bir de gelmiş beni teselli mi ediyorsun 155 kız da tercih etmiyor 1.75 i e napacam o zaman ben
Soran1 yılHe sen uyumlu dedin diye 155 kız 185 leri bırakıp benle olacak geç bu işleri geç 155 kızlar benle olmuyor işte napim kafalarına silah mı dayiyim olmuyorlar işte olmuyorlar uzun kızlar niye bunu anlamıyor 155 kız 175 le olmuyor 185 erkek de 155 kızı tercih ediyor e bu durumda 155 kız niye gidip 175 le olsun
- 1 yıl
sevgili olmuştum huylarını beğenmediğime boyu öne sürdüm ondan dedim sana belki de boyu bahane ettiler belki diye ben konuştuğum insanla mutlaka sevgili olurum kadınla erkek arkadaşlığı flörtte kalmaz
Soran1 yılBahane sunacak o kadar şey varken neden boy peki?
- 1 yıl
ya kaçdefa kabul ettim 175i valla huylarını sevmedim 155lik kızlarda abartıyor 175 nesi kötü 20cm fark az değil ben 163üm 183 mesela yanım da iyi bi fark
- 1 yıl
anlamıyor erkekler huyun böyle desem sinirleniyorlar değişmez olan bişey boydur valla bak belki de huy olarak anlaşamamışlardır uzun boyuda seviyorlardır uzuna gitmişlerdir keramet tek boyda olsaydı ohooo ben seni gerçekten anlıyorum saçmalıyorlar 155/175 uyumlu 155in yanına 185/190lar çok uzun kalır
Soran1 yılOlay boy farkı değil olay direkt erkeğin 1.80 üstü olup olmaması sen 20 cm fark istiyorsun ama 1.55 kız 30 cm fark istiyor 1.70 kız 10 15 cm olsa yeter diyor hepsi de 1.80 e çıkıyor
Soran1 yıl1.55 kıza göre de 1.75 onla uyumlu değil 1.85 onla uyumlu buradaki kararı alan sen değilsin o 1.55 kızın kendisi ayrıca bahane bile olsa boy sebebi ile red etmek iğrençlik sonra niye kadın düşmanı oluyoruz
- 1 yıl
valla ne diyim boy takıntısı yapmayan birine denk gelirsin umarım haklısın fakat boyun kötü değil ortalama işte 180 ile yanyana durduğunda 5cmlik fark uçurummu yoo hayır şekilci olmayan birini bulursun umarım bana kızmana gerek yoktu kararı sen ve o alacak evet üzmüşler seni çok gereksiz şekilde
1 yılya saçmalama sokakta gördüklerime mi inanayım senin iki üç mal yüzünden reddedildiğine mi? seni boyun için reddedenler çoğunluğu temsil etmiyor kadınlar gayette kısa erkekle evleniyorlar en yakın örnek benim arkadaṣım mesela kız 1.62 kocası 1.65 birde çocukları var.
05 Yorumla
Soran1 yılEski nesildeki kadınlar onlar benim yaşıtım kadınlar bakmıyor 1.80 altına
- 1 yıl
Eski nesil 🤣🤣🤣🤣🤣 ulan sanki 1980lerdekilerden bahsediyon mk
kız evlendiğinde zaten 24 yasindaydi yani sene 2016 uff nasıl eski zaman ama varya bi asır peygamber zamanı 🤣
Soran1 yıl30 yaş ile 20 yaş aşırı fark ediyor
- 1 yıl
Benim 3 kuzen evlendi biri 19 digerleri 21 yasinda hepside gayet kisa erkeklerle evlendi kendi boylarina göre
disariya bi cik gez dolas sen
Soran1 yılDışarıya çıkıp dolaşmama gerek bile yok da neyse dediğini yaptığımda görüyorum ben de yaşıtım çiftlerde erkeğin hep uzun olduğunu
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, gerçekten bu konuda canın sıkılmış olmalı. Kısa boylu erkekler de oldukça çekici olabilir! 😊 Unutma ki herkesin tercihleri farklı olabilir. Ancak şu konuda emin olabilirsin: Kendine güvenin, karakterin ve enerjin boyundan çok daha etkileyicidir. Bazı insanlar illa belirli fiziksel özelliklere önem verebilir ama gerçek bağlantılar ve sağlıklı ilişkiler her zaman fiziksel görünümün ötesindedir.
Senin boyunu dert eden birini kaybetmek, aslında senin için bir kazanç. Çünkü seni tam olduğun gibi kabul edecek ve sevecek birini bulmak çok daha değerlidir. Kendine olan güvenini ve enerjini yüksek tut! Bu dünyada seni olduğun gibi kabul edecek ve sevecek birileri mutlaka vardır. 🌟 İç güzelliğin her zaman daha kalıcı ve etkileyici! 💖01 Yorumla- 1 yıl
Yetti lan, her boka olumlu cevap veriyorsun. Sanki hayatta hep olumlu şeyler var gibi.
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
43
Cevap
26Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
1 yılKısa boylu erkekler uzun boylu kadın istemiyor
03 Yorumla
Soran1 yılUzun boylu kadın isteyecek sanki :d
Gizli Üye(30-35)1 yılBende 1.76 yım böyle diyen olmadı. Belkide reddetmek için gerekçe attılar öne bilemem fakat onun dışında Boyu güçlülükle bağdaştırıyor oldukları için olabilir. Yani kafada değil hissiyati bir durum. Vede Rekabet kafasıda var sevgililerini yarış unsuru yapmadan dolayı olabilir. Boyun kısa değil TR ortalaması zaten 1.74 bundan aşağısı kısa denilebilir. Biliyorum doğuştan gelen değiştirmediğin bir şey yüzünden bu muammeleyi görmek oldukca moralini bozuyordur. Ama kadınlar böyle empati yoksunu bencil ve umursamazlar. Birilerinin dediği çiçek melek gibi bir şey yok. Boşvet hayatına bak Onların istediği tipde erkeklerde zaten leş karakterleri yüzünden bunalmış bıkmış durumda çokda harika bir ilişkinde olmayacaktı zaten Hayatına bak salla gitsin Dönemin kadınından zaten bi halt olmaz.
10 Yorumla1. 175 Türkiye şartlarında kısa boylu falan değilsin.
2. Sana kısa diyen kızlar muhtemelen 150-160 falandı😅3. Boya bu kadar takmak yerine kendini geliştirebileceğin şeylere odaklan bence.
4. 173 olarak ben bile kısa demem sana, kısa diyen kızların ya kafa güzeldi ya da boyu bahane ettiler.
07 Yorumla
Soran1 yıl1.50 1.60 kızlardan boy sebebi ile red yiyorsam benimle kim sevgili olacak?
1.50 kız ben kısayım bari yanımdaki erkek uzun boylu olsun (1.80 üstü) 1.70 kızlar da ben uzun boyluyum sevgilim de uzun boylu olsun diyor- 1 yıl
O zaman tavsiyem biraz aklı başında birisiyle birlikte olmanız. Çünkü 150 olup 180 üstü boy istemek kadar saçma ve gereksiz bir şey olamaz. Öyle bir kızdan sana da fayda gelmez zaten. Zaten IQ seviyesi çift haneli bir kız öyle boyla kafayı bozmaz. Erkeğin kendi boylarında ya da birazcık uzun olması fazlasıyla yeterlidir.
Soran1 yıl1.50 kızların hepsi öyle ama 1.65 1.70 kızlar da topuklu falan diyip istemiyor
Soran1 yılİşte konu 1.75 erkekle sevgili olmaya gelince ayda yılda bir giydikleri topuklunun hesabını yapıyorlar
Soran1 yılUzun erkek bulamadığı için bana gelecek kadın mutlu etmez beni
Güzellik & Bakım konusunda 341 cevap paylaştı. Öyle kızlar kendilerini bir halt zannettiği için.. Ben 1.72'yim ve kendimden kısa olanlar hariç diğer insanları boyundan ötürü istememezlik yapmadım. Hele de 1.55-1.60 olanlar neyin kafasındalar çözemedim. Hayır yani 1.80-1.90 boyundaki bir erkekle yan yana gelince "deve ve cüce" misali komik gözüküyorlar.
06 Yorumla
Soran1 yılSenin komik dediğin görüntü onlara göre tatlı ama
Soran1 yıl1.55 kız kendini 1.80 üstüne denk görüyor biz bir şey yapamayız bu durumda
Soran1 yılİşin daha kötüsü istedikleri oluyor da
Gizli Üye(18-24)1 yılŞimdi doğruları konuşalım onlarda dış görünüşe bizden daha az önem veriyor çoğu erkek çirkin kızla arkadaş bile olmak istemiyor. Senin boyun gayet güzel ama kızların 165 170 boyunda bir erkeği beğenmemeye hakkı var onlarda istediklerini seçebilirler obje değiller
23 Yorumla
Soran1 yılTip yerine boya bakmaları dış görünüşe bakmadıklarını göstermiyor
Cevap sahibi1 yılDaha az bakıyorlar
Soran1 yılYine de bakıyorlar uzun olmayanı direkt eliyorlar
1 yıl1.74 olarak ve önceden biraz daha kilolu olarak ki şu an spor başladım ağır halde
Kiloluyken de istekli kişiler vardı Real de şimdi ise instagram da darlayan vs oluyor 😅
Boya değil de o kişilerin aklın da birisi vardır diyelim 🤭 cidden düşündüğü birisi olan kız boya değil bahaneye takılır boyu bahane eder00 Yorumla
1 yılKim demiş onu yaaa. Benim erkek arkadaşım benden kısa :D
Yani evet dışarıdan belki hoş bir görüntü olmayabilir ama bu benim sorun ettiğim bir durum değil açıkcası. Kafam uyuşuyorsa, adamın karakterinde problem yoksa, bana da değer veriyorsa boy ve tip ilk sıralamamda yer almıyor.
Herkesin önem verdiği şeyler ayrı, bu sebeple karaktere değil de görüntüye aldananlarla birlikte olmanı tavsiye etmem :)
01 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle reddedildi diyede üzülme ayrıca kendimi. gizlicek bir soru değil bu..
Cüce boylu kızlara bak sen kendi boylarına bakmıyolarda 1.70 lik adamları beğenmiyorlar 🙄 Hani ben red etsem neyse. Zaten kendi boyum 1.70 en ufak bi topuklu giysem adamı geçmiş olacağım ve görüntü olarak güzel durmayacak
01 Yorumla
Soran1 yılSen topuklu sebebi ile red ediyorsun onlar da hem erkeğin hem kızın kısa olmasını hoş bulmayarak ve çocuklarının kısa olmasını istemediklerini söyleyerek red ediyorlar
Olmuyorsa üstelemenin anlamı yok seni sevecek kişi boyuna değil huyuna bakacak. Aradığın ve seni arayan insan henüz karşına çıkmadı. Sen sadece hayatına devam et ama şuna hep inan beni olduğum gibi sevecek insan elbet 1 gün karşıma çıkacak...
02 Yorumla
Soran1 yılNe zaman olacak o gün daha kaç yaşına kadar bekleyecem
- 1 yıl
Kendimden bahsedeyimde anla 29 yaşımdayken anneme azar azar evlenmek istediğimi hissettirmeye başlamıştım 2020 yılındayken konuştuğum kişiler olmuştu 2022 yılına kadar devam etti bunlar 2021 yılındayken şu söz beni çok motive etmişti.
Nasibin olsaydı gelirdi
Nasibin olsaydı devam ederdi
Nasibin olsaydı kalırdı
Nasibin olsaydı gitmezdi
Ama olmadı öyle ise
Allah bilir siz bilmezsiniz. (Bu ayetttir)
Bu söz beni ayağa kaldırdı önüme baktım. Bu sözden sonra 2-3 kişi daha hayatıma girdiği gibi çıktı. En sonra Çok samimi şekilde dua etmiştim o günün ertesi gün 2023 yılındaydım o sıra şu an ki eşim karşıma çıktı. Olayı garipleştirmek gerekirse Kalbimde gelecekteki eşimi nasıl tasvir ettiysem %90 oranında aynıydı. Bana kalsa tam istediğim gibi. 3 sene de kısacası buldum hayatımı devam ettireceğim kişiyi. Başka ilginç 1 şey daha diyeyim bu son 3 yılı sevdiğim insan karşıma çıkacağını nadir de olsa hissetmiştim. Yaşın daha çok genç yaşını doğru girdiysen artık benim yaşımda değilsin üstelik... Kur'anda sadece asr suresini hayatımıza geçirsek inan var ya başaramayacağımız hiç 1 şey yok. Düşündüğün ne varsa her zaman gerçekleşecek. Bunu tehdit olarak kabul et tamam mı?
Yaşın kaç? Eğer 20'i geçmediyse sabah aç karnına 1 yemek kaşığı harnup pekmezi, az süt karıştır iç, 2 yemek kaşığı Da olur.
Basketbool oyna, zıpla bacağını esnet. 2 yıl sonra birisi söyledi iyi ki dinledim dersin.01 Yorumla
Soran1 yıl22 yaşındayım
1 yılBoy takıntısı olandan sana da hayır gelmez iyi yapmışsın. Her şeyini beğenip sırf boyundan iletişim kestilerse zaten şekilcilerdir ve hayır gelmeyecektir. 160 olsa hadi anlarım, 175 normal gayet.
Ben 155im benden 20 cm uzun. Gayet iyi.
05 Yorumla
Soran1 yılkesin senin de 1.80 üstü sevgilin olur
- 1 yıl
öcmslcklsmvldmv
- 1 yıl
İlla 1.80 demiyorum ama uzun boy da çekici bir şey yani
Soran1 yılGider onları da bulursun zaten 1.75 erkekler de yalnız kalır
- 1 yıl
Ne kompleksli çıktın. 170ten de hoşlandığım oldu. Abartma bu kadar.
1 yılÖzellikle kısa boylu kızlarda bir uzun erkek takıntısı var gibi geldi bana 😂 yani çevrede hep öyle gördüm. tabii moralini bozuyor ama yalnız değilsin ki sonuçta Türklerin boy ortalaması ortada. Ben 1.63'üm erkek arkadaşım 1.70, neredeyse aynı duruyoruz hatta topuklu giymemi, ben asla sorun etmesem de kendisi gizliden ediyor, zor bir durum erkek için ama dış görünüşüne ve kızlarla iletişimine dikkat ederek dengeleyeblirsin aklıma bu geliyor tavsiye olarak
10 Yorumla1.76 yım bir dönem hastalık kaynaklı kilo sorunum bile oldu ha şu an fitim ama hayatımın hiç bir döneminde sevgili bulmakta zorlanmadım tabii ki reddedildim ama boy sorun olmadı boyu boyumadan kısasına her çeşit
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 823 cevap paylaştı. Benim tanıdıklarım kızlar neden o zaman hep kısa erkeklerle beraber o zaman😀3-5 kişi için çok takma bence
04 Yorumla
Soran1 yılsokakta niye görmüyorum hiç
Soran1 yılnedense sevgilisi kısa olanlar sevgisiyle yürümeyi tercih etmiyor hep sevgilisi olan kızlar yürüyor neden acaba
1 yılBaşka bir şeyini daha begenmiyorlardir ama bahane olarak boyunu söylüyorlardır. Sen bence boyun dışında neleri gelistirebilecegine odaklan.
06 Yorumla
Soran1 yılo kadar bahane edilecek şey varken niye boy? ayrıca tıp oluyorum kaslı biri olmasam da vücudum düzgün konuştuğum kızlar sohbetimin sardığını söyler elim yüzüm de düzgün daha ne yapayım ben? bu kadar özellikten sonra red yemek için tek sebep boy kalıyor onu da kızlar açıkça dediler zaten
- 1 yıl
Elin yüzün düzgün olabilir ama senden hoslanmamis olabilirler, bu gayet normal.
Soran1 yılHoşlanmama sebepleri ne peki bu kadar özelliğimin içinde tek boy kalıyor
- 1 yıl
Sebebi söyledim. Senden hoslanmamis olabilirler. Bazı kızların da tipi gayet normal, düzgün oluyor ama onlar da tercih edilmiyor bazen. Belki karsindaki karizmatik birini ariyordur, belki havali birini, belki daha yakışıklı birini, belki gülüşünü begenmemislerdir, belki ortak nokta bulamamislardir, belki heyecanlandirmamissindir, belki cocuksu gelmişsindir, belki dedigin bir sey batmistir, belki iliskiden beklentin onlara uymamistir, belki ailenle iliskini begenmemislerdir, belki vs vs tonla sebep sayilabilir. Bunu reddeden kisiler daha iyi bilir. Sevgili olmak isteyecek kadar sevmemisler demek ki.
Soran1 yılNeden red ettiklerini sordum dürüst olmalarını da istedim onlar da dürüstçe boy sebebi ile olduğunu söyledi bir tanesi 5 cm daha uzun olsan olurduk dedi
- 1 yıl
Sen dürüst ol deyince onlar da dürüst olacaklardır tabii :)) insan bazen asla dedigi kisiye bile tamam diyor neden sence? Çünkü daha önce gözüne batan şeyleri, onu sevdikten sonra görmemeye başlıyor. Demek ki sevmek için bir sebepleri olmamis. Sadece boy icin reddeden de vardir ama diger her seyini cok begenip sadece bunu soyleyen biri yalan söylüyordur.
Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Gülmemeye çalışıyorum şu kızların komplekslerine kardeşim 17 yaşında 185 tüm kızlar onunla geziyor bende zürafa diye dalga geçiyorum (şakasına)
02 Yorumla
Soran1 yılKızlar uzun boya tapar
1 yılHep aynı soru. Dikkat çekmek için sorulan FAKE bir soru. Kızın boyu 155... Erkek en az 1.80 olacakmış. Bir şey diyeceğim. Anlayan anlamıştır zaten.
00 Yorumla
1 yıl170boyum topuklu giyince 180 oluyorum haliyle 185 ve üstü isterm nedn kendimden küçük birini istim hoş da durmuyor görünüş olarak
05 Yorumla
Soran1 yıl1.50 olsan da ben kısayım bari yanımdaki erkek uzun olsun diyip 1.85 isterdin
- 1 yıl
150 olanlar düşünsün onu banane yani bni kendi fikrim dusuncm ilgilendiriyor. Başkasının saçma davranış ve dusunceleryle dğl bnı benim fikrimle yargila düşün
Soran1 yıl150 olanların bir şey düşünmesi gerekmiyor hepsi 1.85 sevgilileri ile gezmekle meşgul
- 1 yıl
Banane onlardan
- 1 yıl
183 bile kisa mi senin icin yani?
bu bir şehir efsansei. boyum 170 ve benden uzun bile cokkk sevgilim oldu. özgüvenli ol bence
12 Yorumla
Soran1 yılNpc gibi aynı masalları yazmaktan bikmadınız mı
- 1 yıl
Bende konuştum kardo zamanında kafana takma sevgilim 1.65 ben 1.69'um zaten yanında boy konusu muhabbeti yapan kızdan direkt ayrıl konuşma bile
Güzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Boyun kısa değil bence abartmışlar o boydaki kıza göre gayet makul..
13 Yorumla
Soran1 yılSana göre makul olabilir ama onlara göre değil işte
Soran1 yılOho onları fazlasıyla yaptım ama boy yok diye bakan yok ona
Drmekki bulduğun kızlar 1.80 üstünden hoşlaniuorduryapacak bir şey yok senin hoşlanman yetmez
01 Yorumla
Soran1 yılher kız öyle
- Güzellik & Bakım konusunda 859 cevap paylaştı.
1 yılBence 175 bir kadın için çok iyi bir boy ama erkeği bilemedim
01 Yorumla
Soran1 yılErkekler için cüce boyu erkek bile denmemeli hatta
Ben 1.52'yim illa uzun olmalı kafasında olmadım hiç bir zaman. 1.75 bence reddedilecek kadar küçük değil.
00 Yorumla175 o kadarda dehşet kısa değil ki, ortalama boy işte, bence boy bahane sadece
01 Yorumla
Soran1 yılBahane sunacak o kadar şey varken boy ne alama
1 yılÖyle bir şey olsa evlenmiş olurdum demek ki 190 lık adamım beğenmiyolar diyim ozaman bende 😅😅😅😅😅
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Scott Adkins de 1,75 boyunda ama eşi var demek ki umudu kesmemek gerekiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYanlış kızlardan hoşlanıyosun. Genelleme yaomayalım kızlar diye. 160larda olan erkekler var tanıddıgım evlendiler
02 Yorumla
Soran1 yılO evililkler eski nesilde oluyor yeni nesilde öyle bir şey yok
Cevap sahibi1 yılCevabımı yalanlayacaksan soru sorma arkadaşım. Neden yalan yanlış yazayım. Erkekleri düşüncek değilim. Olanı gördüğümü söylüyorum
1 yılBoyla alakasi yok ve boyun gaywt iyi kisa drğil ama uzjnda değil idealsin o kizlarin muhtemeln aklinda başka biri vardir onu bahane etmislrdir seni weven insan sebep aramiyor benim 1.70 kiz arkadasim 1.69 bi erkekden hoşlaniyordu düşün
04 Yorumla
Soran1 yılBahane edilecek o kadar şey varken niye boyu desinler açıkça boydu sebep beni red eden kızların hepsi de şu an 1.85 erkeklerle sevgili 1.70 kız kısa bir erkekten hoşlansa bile onla sevgili olmuyor utanıyor vazgeçiyor
- 1 yıl
Utabmiyor arkadaşimdan biliyorim karakter meselesi kizlar cok abartti bu boy işini 1.75 kisa değil
Soran1 yılsevgili oldular mı
- 1 yıl
Evet hala sevgililer
Yabancı kadınlara yönelicem yavaştan hatta buranın global yeri vardı orada takılı * gibi artık 😑
00 Yorumla
1 yılHobbit görüyolar. ya ben napiim, boyuöa göre 1 tane çıktı o da psikopat çıktı 🍎
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılHerkes dış görünüşe mutlaka önem verir sende dahil vermiyorum diyen de yalan söylüyordur normal bir şey yani bu
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇekici gelmiyor korumacı hissettirmiyorlar ama bulursun illa ki birini
05 Yorumla- 1 yıl
Ya
Soran1 yılBoş avuntu her kız senin gibi düşünürken nasıl bulacam ben az mantık
Cevap sahibi1 yılbulursun kanka cevremde kısa cok arkadaşım var sevgilisi var hepsinin
- 1 yıl
Him
Soran1 yılKesin vardır
Gizli Üye(18-24)1 yıl1.50 olup da sana kısa demeleri tuhaf kendileri çok uzun da uzun istiyorlar sanki
03 Yorumla
Soran1 yılİstedikleri de oluyor işin kötüsü beni red eden 1.53 kız şuanda 1.87 biriyle sevgili
Cevap sahibi1 yılO da çok orantısız bence hem bu boyla olacak iş mi kiminin boyu oluyor karakteri olmuyor. boş ver öyle insanları çoğu kompleksli sen seni seveni iyi birini bul boyuna da takma ortalama boy işte
Soran1 yılBen takmasam da kızlar takıyor işte 1.50 1.60 kız ben kısayım bari yanımdaki erkek uzun boylu olsun diyor (uzundan kastı kendisinden uzun değil 1.80 ya da 1.85 üstü) 1.65 kız ben kısa değilim topuklu giyiyorum o yüzden en az 1.80 diyor 1.70 kızlar ben uzunum sevgilim de uzun olmalı diyor kime gidersem gidim red yiyorum
Gizli Üye(25-29)1 yılSen hadi 1.75 sin bizim gibi 1.67 ler ne yapsin
08 Yorumla
Soran1 yılbir farkı yok
Cevap sahibi1 yılNasil ya 1.75 ile 1.67 arasinda baya fark var
Soran1 yılNormalde öyle ama kızlara göre aynı
Cevap sahibi1 yılAma sevgilim oldu kısa olmama rağmen hiç biri boyumu dert etmedi benden uzun da oldu ama boya önem vermeyen kız bakmak lazim
Soran1 yılSamanlıkta iğne aramak gibi bir şey o
Cevap sahibi1 yılArarız :D
Soran1 yılKolay gelsin o zaman sana
Cevap sahibi1 yılCok üşeniyorum knk o beni bulsun canı istiyorsa olmadı travesti oluruz
Gizli Üye(36-45)1 yıl173 um manken gibi bir çok sevgilim oldu. Sebebi başkadır bro
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yıl175 gayet ideal boy ben 160ım 175 benim için normal topuklu giyebileceğim bir boy farkı var çünkü
00 YorumlaYabancı kızlara yönel. Ego yok kendini beğenmişlik yok. Emin ol ki onlar daha iyi
12 Yorumla- 1 yıl
En haklı yorum
Soran1 yılBoy takıntısı yabancı kızlardan geliyor zaten
Tek sorun boy mu sanıyorsun ayrıca zengin ve yakışıklı da istiyorlar keşke istedikleri tek şey uzun boy olsaydı
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılSende değiştirilemez bir sorun görmüşlerdir mesela şu efendiyim diyen bastırılmış sapıklar gibi bir terslik vardır sende onlar da boyunu bahane edip çekilmişlerdir ortadan güvenli bir şekilde.
02 Yorumla
Soran1 yılo kadar bahane edilecek şey varken niye boy? ayrıca tıp oluyorum kaslı biri olmasam da vücudum düzgün konuştuğum kızlar sohbetimin sardığını söyler elim yüzüm de düzgün daha ne yapayım ben? bu kadar özellikten sonra red yemek için tek sebep boy kalıyor onu da kızlar açıkça dediler zaten
Cevap sahibi1 yılYa işte diğer şeyleri diyememisler bunu öne sürmüşler. Bir diğer ihtimal bundan ben de muzadibim. Kadın veya erkek ukala biriysen egonu kırmak için böyle davrananlara denk gelebilirsin. Önce kır sonra fethet deneniyor benim üzerimde genelde bunu anladığımdan beri olgunlaştım
Bence boy değil başka bir sebepten dolayı olamıştır. Okadar da kısa değilsin sonuçta
01 Yorumla
Soran1 yılAçıkça boydan dolayı dediler
1 yılBir erkeğin boyu benden kısa olmadığı sürece sıkıntı yok bence
10 YorumlaKısa uzun farketmı bu zamanda paran varsa yanında butun kadınlar divane oluyo
00 Yorumla
1 yıl1.75 kısamı? boyum penisime vurdu görmek istermisin diyebilirsin😂
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 383 cevap paylaştı. Yav ağlayip zırlayıp durmayın burada ya !
01 Yorumla
Soran1 yılkes çok rahatsızsan gelme soruya
1 yılOnlar çok mu uzunmuş
03 Yorumla
Soran1 yılUzun olmasalar da uzun istiyorlar
- 1 yıl
Ne aptalca bi düşünce bu
Soran1 yılSenin boyun kaç
1 yılboyun gayet ideal
04 Yorumla
Soran1 yıl1.50 kızlar öyle demiyor ama
- 1 yıl
Ben 168 öyle bir şey demiyorsam yer cücelerine bakma sen onlar ezik kızlar
Soran1 yıl1.75 biriyle sen de olmak istemezsin 1.50 kızlar da olmuyor zaten
- 1 yıl
İnanamazsin ama kendimden 5 cm kısa sevgilim olmuştu
- Güzellik & Bakım konusunda 303 cevap paylaştı.
1 yılKendileri kaç acaba yer cüceleri
03 Yorumla
Soran1 yılyer cücesi de olsalar red ediyorlar işte
- 1 yıl
Takma ya boyunda gayet uzun
Soran1 yıl1.50 kızdan kısasın olmaz sözünü duyunca pek öyle düşünmüyorum
Uzun boylu bizler napıcaz sizle sevgili olurlarsa
01 Yorumla
Soran1 yıldayı git başka yerde trollük yap
Gizli Üye(18-24)1 yılBoydan değil de belki seni yakışıklı bulmadıkları için boyu bahane etmiş olabilirler mi?
10 Yorumla
1 yılKim cüce erkek ister
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBen 170 de severim bence minyon erkekler candır
00 YorumlaKısa boylu kızlara yürüme
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yıl175 orta boy ama onlar için uzun boy
01 Yorumla
Soran1 yılOnlara göre de kısa
Gizli Üye(18-24)1 yılBen 168 boyundayım 175 ideal
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBoy takıntım yok pic olsun yeter. dd
02 Yorumla- 1 yıl
Sonra üzülüncede tüm erkekler aynı deyip sallarsın
Cevap sahibi1 yılSanane d
1 yılMinyon kızlara yönel
01 Yorumla
Soran1 yılSoruyu okumadın mı sen zaten onlardan red yediğimi yazmışım?
1 yılBen kisalarla oldum ve hepsi üzdü beni
01 Yorumla
Soran1 yılOnlar uzmese sen uzecektin
1 yılBenim icin boyu fark etmiyor
00 Yorumla
1 yılUzunum ve bana da bakan yok
00 Yorumla
1 yılKendilerini kucaklayan erkekleri seviyorlar
00 Yorumla- Devamını Gör (9)
Devamını Gör(54)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer