22 yaşındayım, sevgilim ve arkadaş çevrem yok, sosyal hayattan bu kadar uzak olmak yanlış mı?

Yaşım 22 ama birçok şeyden uzağım, hiç deneyimlemedim bile. Çocukken 1 kez sevgilim oldu, o da max 20 gün, ondan sonra bir arkadaş ortamım oldu ama kısa sürdü. 3 4 sene sonrası bomboş geçti benim için, kendimi arayışlara ittim kendimce ama kötü arayış olduğunu düşünüyorum

22 yaşındayım, sevgilim ve arkadaş çevrem yok, sosyal hayattan bu kadar uzak olmak yanlış mı?
Cevapla