24 yaşındayım, arkadaş çevrem yok ve kendimi fazlalık gibi hissediyorum, ne yapmalıyım?

24 yaşındayım üniversiteye gidiyorum ama arkadaş canlısı biri değilim, arkadaş çevrem yok. Üniversitede sınıfta arkadaş grubu edindim 4-5 kişiyiz ama yine en sessiz benim, sanki fazlalık, yedek gibi duruyorum, ha varlığım ha yokluğum sanki? Sınıftakiler de farklı şehirden hep, kendi memleketimde görüştüğüm kimse yok nereye kadar böyle gider bilmiyorum ne yapacağım? Kız arkadaş yok erkek çevre de yok. Ağzım laf yapmıyor zaten.
Güncellemeler
2 ay
Hepinize çok çok teşekkür ediyorum. KS'yi uzun zamandır böyle görmemiştim. İyi ki varsınız 👏👏👏
24 yaşındayım, arkadaş çevrem yok ve kendimi fazlalık gibi hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla