Hiç arkadaşım yok ve kendimi ezik hissediyorum, ne yapmalıyım?

Liseden mezun olduktan sonra arkadaşlarımla iletişimim kesildi. Üniversite sınavına hazırlanıyorum. Bu süreçte konuşup stres atacağım arkadaşım yok. Kendimi çok ezik hissediyorum. ☹️
Hiç arkadaşım yok ve kendimi ezik hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla