Çok arkadaşım yok 20 yaşındayım aşşağıdaki durumu yaşıyorum ne yapmalı?

Lise hayatımda çok zorbalıklar yaşadım liseden sonraki dönemde 1 yıl korkudan psikolojik destek görmekten dershaneye de gidemedim en yakın arkadaşımla küstüm şu an çok az kişinin instagramına ulaşabiliyorum çoğu tanımadığım insan insanlar bunu farkeder mi bilemiyorum utanıyorum üniversitede de bir tane gerçek arkadaşım yalnızım yani

Çok arkadaşım yok 20 yaşındayım aşşağıdaki durumu yaşıyorum ne yapmalı?
Cevapla