İş ve ev hayatı dışında sosyal hayatım sıfır Ne bir tane ciddi anlamda arkadaşım var Ne de bu zamana kadar doğru düzgn bi ilişki?

Bazen kendimi çok yalnız hissediyorum lise hayatımdan sonra 2 yıl evde oturdum ve şu son 1 yıldır işim var bir peruk mağazasında çalışıyorum işi öğrenirsem kendi mağazamı açacağım inşallah. Ama bir taraftan da adam akıllı çalışıp üniye gitmek istiyorum insanların ister istemez ezmesinden bıktım çünkü belki sosyal çevrem de bu sayede oluşur gerçi ben aslında utangaç olmama rağmen hep insanlardan geri çekildim ne konuşacağımı nasıl sohbet edeceğimi bilmediğim içindir belki de.. sırf bu yüzden gitmek istiyorum aslında güxel bi çevrem olsun diye. Ama zamanında aptal gibi çalışmadım Ne kadar çalıştım desem de bildiğiniz barajı bile geçemiyorum 130 alır mı bir insan 2 kere bu yüzden korkuyorum yapamam edemem, zaten bi video açsan da dinlesen de yapamayacaksın anlamicaksin diye korkularım var bir adım atamaıyorum. Ne yapmalıyım sizce?
İş ve ev hayatı dışında sosyal hayatım sıfır Ne bir tane ciddi anlamda arkadaşım var Ne de bu zamana kadar doğru düzgn bi ilişki?
Cevapla