Hala üstünden tanıştığım çocuk bir anda vazgeçti, yazsam mı yoksa boşuna platonik mi oluyorum?

Hala aracılığı ile bir çocukla tanıştım çok iyiydi her şey anlatıl vb. Aradan birkaç gün geçti çocuk sonra seninle tanıştığıma memnun oldum vb. gibi şeyler yazmış arkasına da olmaz gibi şeyler yazmıştı kazanmazsa demiş niye kapatmayı istiyor bu erkekler ve platonik oldum bilmiyorum hiç bir kişiyi istemezken bu çıktı karşıma bu da olmadı ama bu oldun diye sürekli aklımda yazsam mı diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım evlenirsem bu çocukla olur diye bir de sadece telefon numarasını verdi
Hala üstünden tanıştığım çocuk bir anda vazgeçti, yazsam mı yoksa boşuna platonik mi oluyorum?
Cevapla