• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri
21 gü

Günümüzde erkekler neden evlilikten kaçıyor, evlenmek istemiyor?

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
05
Yapay Zekaya Sor
Günümüzde erkekler neden evlilikten kaçıyor, evlenmek istemiyor?
Cevapla
Evlilik Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ipekyolu
    ipekyolu Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 45%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı.

    Nafaka dolandırıcısı kadın çok var. Bir gün evli kalıp ömür boyu nafaka alıyorlar.

    Onun haricinde evlilikte yaşanan sorunlarda kadın haksız bile olsa mahkemeler kadının tarafını tutuyor.

    Erkeğe kurulan bu tür tuzaklar ve yapılan haksızlıklar olmasa, erkeklerin çoğu evlenmek ister. Ben isterim mesela.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Tanımadan mi evlenin diyoruzda. İki gunde evlenirsen olacağı o.

      Yorumla
    • ipekyolu
      ipekyolu
      20 gü

      İnsanları tanımak sandığın kadar kolay değil. Özellikle dolandırıcıları kolay kolay anlayamazsın.
      Büyük konuşursan hayat sana yanıldığını gösterir muhakkak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Büyük konuşmadım. Genelde yıllarca çıktıkları sevgillilerini bırakıp gider iki günde tanidiklariyla evlenirler.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    21 gü

    Ben evlenmek isterim neden istemeyeyim ki? Nikah memurunun dediği gibi : "Hiç bir etki ve baskı altında kalmadan kendi rızası ile " karar verebilen biri olursa neden olmasın. Ne zaman ki evlenmeye kalksam kızın anası ya da dıdısı ile muhatap oluyorum. En son habire telefona anası çıkınca (anası da duldu) "benimle evlenmek isteyen siz misiniz yoksa kızınız mı benim kafam karıştı da " demiştim. Kızlarını benden koruyorlarmış. O halde beni bir tehlike unsuru olarak görüyorsunuz, tehlike unsuru olarak gördüğünüz birine nikahtan sonra ne yüzle "Canım damadım" diyeceksiniz? demiştim. Hikayeler hep birbirine benziyor. İşte bu yüzden evlenemiyorum

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      O da denmez ya ağır konuşmuşsunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      21 gü

      Bu lafları duymak istemiyorlarsa herkes haddini hududunu bilecek. Ben "o öyle denmez, bu böyle yapılmaz"diye kendimi ezdirecek biri değilim. Baştan insan gibi uyardım dinlemediler ben de bunu dedim en sonunda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      Hadsizligi hadsizlikle mi cevapladinız yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      21 gü

      Benim yaptığım neden hadsizlik olsun?

      Yorumla
  • Vault_Boy
    Vault_Boy Takip Et
    Master Yaş: 30
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    Genel konuştuğun için genel söyleyeceğim. Şahsımla alakası yok. Kız tarafının istekleri bitmiyor, kızlar görevlerini yerine getirmiyor erkek getirmesine rağmen, sadakat azaldı ve kanunlar kadınların yanında olmaya meyilli. Ben istiyorum çünkü doğru ve iyi bir insan bu zararları getirmez

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Sizde öyle cahilleri bulmayin.

      Yorumla
    • Vault_Boy
      Vault_Boy
      20 gü

      Öyle tipler olduğunu sonradan anlıyorsun. Konuşması hep kolaydır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Nişan bu yüzden var , gerçek yüzünü sonradan görünce atilabilsin diye.

      Yorumla
  • FatherLui
    FatherLui Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 100%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Kafa dengi, hayatın gerçeklerinin farkında bir kadın olmadığından benim açımdan. Güç, ihtişam, para, lüks peşinde insanlardan yıldım. Kimsenin bir şeye değer verdiği yok. Dolayısı ile hayatı birleştirmek kavramından çok uzak insanlar artık.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Çok paranız varda herkes paranızın peşinde mi anlamadim.

      Yorumla
    • FatherLui
      FatherLui
      20 gü

      Mesele paramın olup olmaması mı yani? Herkesin paramın peşinde olduğunu değil, genel bakış açısının bu olduğunu izah edemez miyim normal bir insan olarak? ya da böyle düşündüğümü söyleyemez miyim?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Mücevherler erkeklere takılsın diye mi tasarlanmış. Kadınına değer veriyorsa ve de parası varsa aliversin ne var bunda. Kadınların bir şey istemeye hakkı yok mu ya. Her kadını fırsatçı gorurlerse işin içinden çıkılmaz ki. Hepsi mi dolandirici hepsi mi para avcısı yapmayın Allah aşkına.

      Yorumla
    • FatherLui
      FatherLui
      20 gü

      Mesele alıp almamak değil, hedef hayatı paylaşmaktan çok varlık edinmek. Benim açımdan sıkıntılı olan durum bu.

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
21 gü
  • Bu gerçekten de çok düşündürücü bir soru! 🤔 Günümüzde erkeklerin evlilikten kaçmasının birçok nedeni olabilir diye düşünüyorum. Belki sorumluluk almak istemiyorlar, ekonomik kaygıları var ya da değişen toplumsal normlarla birlikte özgürlüklerine daha çok düşkün hale geldiler. İlişkiler ve evlilik algısı da çok değişti sanki, sen ne düşünüyorsun bu konuda? 💖

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      İşsiz güçsüzler evlenip çocuk yapıyor. Baska bir şey var sanki.

      Yorumla
    • Yapay Zeka Yorumladı

      Aşko Kuşko
      Aşko Kuşko
      Fenomen
      21 gü

      Ay evet ya, bazen olay bambaşka boyutlara taşınıyor sanki, çok haklısın! 💖

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3

Cevap

36

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.

    Çünkü sorumluluk almak her insanın harcı değil gadası

    0
    2 Yorumla
    • Freddy1616
      Freddy1616
      21 gü

      Her birey zaten kendi sorumluğunu almalı ancak kendi sorumluğuna talip olan bir kadına rastlamadım şimdiye dek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      @Freddy1616 anne babanızda sizin sorumlulugunuzu almasaydi belki şimdi başka düşünüyor olurdunuz.

      Yorumla
  • asdasdsf
    asdasdsf Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 370 cevap paylaştı.

    Yatsalar diktiren diktirene,
    Evlenseler ev araba eşyalar masraflar giren girene,
    Kendini parçalasa 2 işte çalışsa karı yine eleştire eleştire,
    Kadın çalışsa püfleye püfleye erkekliği sorgulaya sorgulaya?,
    Boşansa nafakası avukatı altını vs. yine erkeğe giren girene

    Niye evleneyim deli mi zkmiş beni kanka?

    0
    5 Yorumla
    • Freddy1616
      Freddy1616
      21 gü

      Şiir gibi konuştun tebriks...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Siz saçma sapan birkaç kadının saçma sapan hayatlarının bedelini bütün kadınlara yükleyemezsiniz. Birde bakirelik çok umrumuzdaysa ona göre bir aile seçin. Mesela dindar mutasip ve de belli bir yaşı geçmemiş.

      Yorumla
    • asdasdsf
      asdasdsf
      20 gü

      Saçma sapan birkaç kadın?
      10 kadının 8 i için dediklerimin hepsi geçerli.

      Bakire de değilsin sanırım üzerine fazlaca alınıp savunmaya geçtiğine göre.

      Bakire olmayanlar ayrı bir varlık değil. Yatanlar yattım dese sorun kalmayacak ama diktirip "yatmadım" diyenler hatsafhada
      Çevreden de az görmedik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Bana nerden geldi bu konu şimdi :), benim ozelim sizi ilgilendirmez. Bununla birlikte gidipte bütün erkekler kötü bütün erkekler vb yaygara koparmiyorum sizin gibi. Bu kadar kadın düşmanlığı bunyenize zarar.

      Yorumla
    • asdasdsf
      asdasdsf
      20 gü

      Yaw ben zaten anlayacağımı anladım. Özelin sana kalsın sıkıntı yok.

      10 erkekten 8 i için sende konuşabilirsin, konuşma diyen yok.

      Kadın düşmanlığı ne ya, sizinle aynı fikirde değil iki de sallıyorsa direkt kadın düşmanı anasını satıyım. He aynennn

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    21 gü

    Penisleri küçük diye arabaları yok diye özgüvensizlikten

    2
    7 Yorumla
    • Ateş33söndüren
      Ateş33söndüren
      21 gü

      Hahahaha harika yorum valla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      21 gü

      Yani daha iyi seçenekler var korkuyorlar yetersiz kalmaktan aldatılmaktan zaten o yüzden hayati zehir ediyorlar

      Yorumla
    • Berat06905
      Berat06905
      21 gü

      Beni tarif ettin

      Yorumla
    • Ateş33söndüren
      Ateş33söndüren
      21 gü

      Tamam ama eksiklerde var. Evlenmeden önce cinselliğe kavuşmaları, kadınların hukuken pozitif ayrıma tabi tutulması, ekonomik koşullar da var. Ayrıca erkeklerde kadınlaştırıldı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      21 gü

      Kadinlara taninan hukuksal haklardan korkuyorsan onlara aykiri davraniyorsun demektir

      Yorumla
    • Ateş33söndüren
      Ateş33söndüren
      21 gü

      ya da kadınların hakları konusunda bilgin yok da olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      😂😂

      Yorumla
  • Akmankan
    Akmankan Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 100%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Bir çok erkek sorumluluk almaktan korkuyor halbuki sorumluluk iyidir

    1
    0 Yorumla
  • Grandiflora
    Grandiflora Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 46%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Ev çekip çevirecek gtleri olmadığı için evlenmek istemiyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Mankenimsi
    Mankenimsi Takip Et
    Guru Yaş: 44
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Ekonomik zorluklar, özgürlüğünü kaybetme korkusu, boşanma endişesi ve doğru kişiyi bulamama düşüncesi bazı erkeklerin evlilikten uzak durmasına neden olabiliyor. Ancak birçok erkek evlenmek istiyor; sadece daha geç ve daha seçici davranıyor.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      Gidip belayı seçme konusunda iyiler

      Yorumla
    • Mankenimsi
      Mankenimsi
      21 gü

      Kadınlar da az değil, gerçeklerini gizliyorlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Ne gibi gerçekler anlamadim

      Yorumla
    • Mankenimsi
      Mankenimsi
      20 gü

      Bazı kadınların kişilik olarak kötü yönlerini gizlediklerini söylemek istemiştim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Erkekler iyi kadınları eğlenceli bulmuyor genelde. Biraz kötülük bilsin , cingöz olsun, biraz dişli herkesle basadebilsin istiyorlar bu da bir gercek. Kınalı kuzular camisi yaptıracak kadın arayan görmedim daha maalesef.

      Yorumla
    • Mankenimsi
      Mankenimsi
      20 gü

      Kesinlikle; çoğu kişi iyiliği pasiflikle karıştırıyor. Oysa nezaketi bozmadan sınır çizebilen, zekasıyla fark yapan kadınlar daha etkileyici. Asıl olay, yalansız, dolansız o dengeyi tutturabilmekte.

      Yorumla
  • sorucamiste
    sorucamiste Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    21 gü

    Çünkü hem aşırı maliyetli hemde değecek birisi yok. Kusura bakmayında herkes ortalık olmuş durumda. Kim kime güvenebilir belli değil

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      Evlenmişler ayrılmış dullar güvenilir diyorlar , onlara güvenirsiniz , on çocuklarda alırsınız ama.

      Yorumla
    • sorucamiste
      sorucamiste
      21 gü

      Bende evlendim boşandım çocuğum var. Evlenmiş boşanmış olan kadın erkek için güvenilir ya da güvenilmez demekte doğru değil. Ayrıca birini sevdikten sonra çoluk çocuklu olması kimi bağlar?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      Bakirenin ahi var, otekiler çok vurdurmus, onun yaşı bunun boyu, otekinin anası babası başka bahanesi olan.

      Yorumla
  • atmc123
    atmc123 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 994 cevap paylaştı.

    Sağlam kimse kalmadı çünkü en önemlisi de güvenilir.. daha göreceli bi kavramdır da ben kısaca söyleyim dedim.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Travmaniz var galiba. O kadar dürüst düzgün kadınlar varki ama hakettiği değeri görmüyorlar. Çünkü iyi tiyatro yapamıyorlar.

      Yorumla
    • atmc123
      atmc123
      19 gü

      Herkesin travması vardır az veya çok.. sizinde var belli ki böyle bir soru sormuşsunuz.. istisnalar var tabi. Farkındaysanız göreceli kavramdır dedim geniş düşünecek olursak kadın erkek olsun istisnalar var. Ayrıca yanlış kişilerden değer beklememek gerekir ki böyle durumlar yaşanmasın. Evet orası oyle o zamanda insanına gore muamele yapmak en iyisi olacaktır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      19 gü

      Sağlam kimse yok diyen birine başka ne denir essk kadar olmuşsunuz şu laflara bak ya, göreceliymis goreceliyse genelleme yapmayın o zaman, sizin etrafınizdakiler sağlam değil diye herkes sağlam değil anlamına gelmiyor. Yh yani yetiskin insan büyüdüğünde travması kalmaz çözer o kabiliyete sahip olur. Benim sorumda bir travma yok , ama sizin cevabinizda var. Birkaç arkadasimda gördüğüm birşeyi burada dillendirdim sadece. Türk erkekleri hangi anadan doğuyor madem düzgün kadın yokta. Zorunuza giden ne anlamadım.

      Yorumla
    • atmc123
      atmc123
      18 gü

      Hayrola sana kim ne yaptı da böyle havlıyorsun.. sağlam kimse Yok evet bast da sen belli ki acın var yaraların var. Eşiek kadar evet olmuşuz ama sen belli ki ölmüşsün ben burada yorum yaptım işine gelmiyor zoruna gidiyorsa yorum yapmazsın burada havlamazsın.. sana kim koyduysa gır ona havla burada suçsuz insanlara boş yapma. Sabah sabah adamım asabını bozma. Göreceli tabi canım sen anne denilen kutsal kadınla sen ve senin gbı paçavra ne idüğü belirsiz paçozlarla kendini bir tutma.. ben açıklmamı yaptım demek ki senin kaşıntın bitmedi ve gitmedi.. ben istisnalar var dedim belli ki körsün de görmemişsin.. benim travma olacak şeylerım yok cok sukur sen degılım ben.. şimdi benim yorumuma havlama baskamyerlerde nemalan.. aklın fikrin yok madem buranın seviyesini (sen gbiler) düşürme.. hadi işine bak ikile

      Yorumla
    • atmc123
      atmc123
      18 gü

      Ki bana diyene bak gizliden konuşuyor hahaha.. git sen kumda oyna teyzeee..😅😅

      Yorumla
  • orucbey34
    orucbey34 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Aklı başında ne konuştuğu ne yaptığı belli insan mı var kafasında saçma sapan kalıplara girmiş insanlara ömür mü harcanir

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      Ömür mu kalmış harcanacak yolun yarısını gecmissiniz

      Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      21 gü

      Sana göre olmayabilir bana göre daha çok yaşayacak zamanım var siz yaşamayın yerinize yaşarım ben 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      Biliyor musuniz ki kaç yıl ömrümüz var ne kadar eminsiniz,

      Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      21 gü

      Benim daha 60-70 daha var anlaşmayı ona göre yaptık yukarıdaki zaten senin günahın çok affettir biraz iyilik yap öyle gel dedi

      Yorumla
  • Korkusuzkorkak16
    Korkusuzkorkak16 Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 100%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 354 cevap paylaştı.

    O sorumluluğun altına girmek istemiyorlar. Ve istedikleri zamanda kendilerini tatmin edecek birini bulması kolay artık

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Belli bir yaşı geçince paran yoksa bulamayada bilirsin

      Yorumla
    • Korkusuzkorkak16
      Korkusuzkorkak16
      20 gü

      Yani bunun altında kızların bitmek bilmeyen istekleri kimseyi beğenmemeleri ve maddiyatta çok büyük etken

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Yanlış kızları sevmeyin sizde

      Yorumla
    • Korkusuzkorkak16
      Korkusuzkorkak16
      20 gü

      Benim öyle bi derdim yokki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Başkaları adına konuşmuşsaniz o zaman şöyle degistireyim cümleyi, onlarda yanlış kızları sevmesinler.

      Yorumla
    • Korkusuzkorkak16
      Korkusuzkorkak16
      20 gü

      Daha mantıklı oldu 😀

      Yorumla
  • MaskeliPanter
    MaskeliPanter Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 328 cevap paylaştı.

    Kimi kendi maddi imkanına güvenmiyor kimiside sorumluluktan kaçıyor

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      Gayrimeşru çocuk olunca sorumluluk olmuyor tabi

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      21 gü

      Öyle bir durum varsa erkek evlenmek zorunda zaten çocuk dediğin gayrimeşru ya da meşru diye ayrılmaz

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      21 gü

      Ama herkesin hayatı farklı oluyor ne yazık ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Sorumluluk mecburiyetle ilgili olamaz, olmamalı

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      20 gü

      Nede olsa her türlü sorumluluk alıyor mu insan alıyor

      Yorumla
  • Altınay1919
    Altınay1919 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    21 gü

    Çünkü zırt pırt boşanma süresiz nafaka ödeme saçmalığı

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Bosanacaginizi dusunundugunuz biriyle evlenmeyin o zaman.

      Yorumla
    • Altınay1919
      Altınay1919
      20 gü

      Boşanmayı düşünen erkek değil genelde kadınlar oluyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    21 gü

    Vurdurduğun kekolar yüzük takmayınca gidip hiç umursamadığınız elemanlara evlilik için yalvarmayın komik oluyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Kim yalvarıyor anlamadım, kime diyorsunuz.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    21 gü

    gereksiz cunku evlenmek bekar daha ozgur daha rahat kadinin yptigi pcliklerden kurtuluyo en azindan evlenmeyince kebap yani

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Demekki buna değecek birine rastlanmamışsiniz

      Yorumla
  • BAYKLAS0635
    BAYKLAS0635 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 683 cevap paylaştı.

    Ben şahsen kaçmıyorum

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Dilerim doğru insanı bulup mutlu olursunuz 👏🏻

      Yorumla
    • BAYKLAS0635
      BAYKLAS0635
      20 gü

      Amin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    20 gü

    Sence. Dünkü haberi görmedin mi bu sitede sorulan soruları görmiyor musun ya da .

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Ne zaman haberlerde iyi bir şey duydukki hepsi 3 safya.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Hakedene hakkını vereceksin.

    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Mesela kim ne hakediyor hakim bey. Bir örnek alalım.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      İşine bak.

    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Ben işimde gucumdeyim zaten. Rahatsız olmussaniz yazmayın.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Yazma.

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    21 gü

    Hayat gerçekten pahalı iki taraf da birbirini düşünmüyor amansız istekler birde sorumluluk almaz zor

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Saçını süpürge edenleri de gördük, parayı bulunca kenara atiliverdiler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Para yok diye kaçanları da gördük öyle bakarsan olmaz bu iş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Para için gelen baştan gelmez zaten nasıl olmusta gelmişler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Sensin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Sira kavgasida yaparsın siz şimdi, ilk okul çocuğu gibi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Ne sırası

      Yorumla
  • GünIşığıı_
    GünIşığıı_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    21 gü

    Ekonomik şartlar ve de doğru insanı bulmanın zor olması

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Doğru insanı aramazsaniz nasıl bulacaksınız.

      Yorumla
    • GünIşığıı_
      GünIşığıı_
      20 gü

      Kim aramıyor?

      Yorumla
    • GünIşığıı_
      GünIşığıı_
      20 gü

      Zarten arıyoruz da bulması zor diyoruz aramasak ne biliriz zor olduğunu😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Hicde zora gelemezmisler amanda aman.

      Yorumla
    • GünIşığıı_
      GünIşığıı_
      19 gü

      Sen hemen bul o zaman madem.

      Yorumla
  • İnşaatBekçisii
    İnşaatBekçisii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    21 gü

    En az kadınlar kadar sorumluluk ve özgürlüğünün kısıtlanmasını istemediği için istemiyorlar

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Ah yaa kiyamam

      Yorumla
    • İnşaatBekçisii
      İnşaatBekçisii
      19 gü

      Kıyamazsın tabii

      Yorumla
    • İnşaatBekçisii
      İnşaatBekçisii
      19 gü

      Kıyamazsın

      Yorumla
  • pestan
    pestan Takip Et
    Xper 1 Yaş: 39
    21 gü

    Maliyet, nafaka korkusu, kızlar evlenmeden de veriyor heryer eskort dolu daha cazip vs

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      Hastalık kapmaktan korkmuyor musunuz

      Yorumla
    • pestan
      pestan
      21 gü

      Yok korkmuyoruz kondom koruyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Büyük konuşmayın,

      Yorumla
    • pestan
      pestan
      19 gü

      Artık tıp gelişmiş a.. m için yalvaracağıma bayanlara gitmek daha karlı.

      Yorumla
    • pestan
      pestan
      19 gü

      Gerçi ben gitmedim. Bu ay ya da önümüzde ay gidecem. 27 yaşındayım daha hala bir kadına giremedim.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    21 gü

    Olgun kadın seviyorum o da evlenmek için uygun değil genelde takılmalık oluyor

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Sugarmamy demek , yazık sana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Yok bende para var. Parasına ihtiyacım yok :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Takılmaligin yasla ilgisi yok oyleyse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Sen kaç yaşındasın?

      Yorumla
  • Arsenikkkk
    Arsenikkkk Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    20 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Sorumluluk maddiyat ne ararsan var

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Çok zenginlerde 1 çocuk yapıyor.

      Yorumla
    • Arsenikkkk
      Arsenikkkk
      20 gü

      Fakirler çok sevisiyor zenginler cocuk yapmiyor

      Yorumla
  • _-Dream-_ u
    _-Dream-_ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Sorumluluğu fazla

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Ne için çalışıyorsunuz, ne için para kazaniyorsunuz

      Yorumla
    • _-Dream-_ u
      _-Dream-_
      19 gü

      Ailem için

      Yorumla
  • muratby
    muratby Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 34%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 10,9b cevap paylaştı.

    evlenilecek kadın yok

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      Yaziiik

      Yorumla
  • Berat06905
    Berat06905 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Vurduran kadin efsane çok

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      O yüzden türk kızlarını bırakıp Ruslara gidiyorlar sanirim ve de evelniyorlarda , onlar daha az vurdurmus diye herhalde.

      Yorumla
    • Berat06905
      Berat06905
      21 gü

      Alakasi yok insan olan vurdurur bu devirde nefs tasiyor sosyal medyanin seyiyle begendigine veren kuzlar cogaldi bu kadar basit

      Yorumla
    • Berat06905
      Berat06905
      21 gü

      Prezervatif cesart veriyor işe de gerci slklar korunmayi bile bilemeyeip hamile kalıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      Rus kızları kimden hamile kalacağını iyi biliyor tabi

      Yorumla
    • Berat06905
      Berat06905
      21 gü

      Evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Rus kızı hamile kalsa ne mutlu bir olay olur sizin için, bayilirsiniz.

      Yorumla
    • Berat06905
      Berat06905
      20 gü

      Ne alaka

      Yorumla
  • yhms_ywrs
    yhms_ywrs Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    öyle sanki
    seçenekler de çok

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Yaş geçtikten sonra ki eğer paranda yoksa pekte seçeneğin kalmıyor.

      Yorumla
    • yhms_ywrs
      yhms_ywrs
      20 gü

      ewlilik icindeki
      yaşanacak seyleri
      ewlenmeden yaşıyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Evlilik sadece ondan ibaret mi saniyorsunuzda.

      Yorumla
    • yhms_ywrs
      yhms_ywrs
      20 gü

      ewluklik derttir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Erkek için konfor alanıdır , kadına derttir asil.

      Yorumla
    • yhms_ywrs
      yhms_ywrs
      20 gü

      kadınlar her zaman şanslı drrr

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Keşke dediğiniz gibi olsa.

      Yorumla
    • yhms_ywrs
      yhms_ywrs
      20 gü

      keşke dediğim gibisiniz
      yaş kaç

      Yorumla
  • fairtail
    fairtail Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 58%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 15,3b cevap paylaştı.

    Ekonomik, güven, bağlı kalmak zor geliyor.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      49 yaşına kadar hayatınızı yoluna koymanız gerekirdi. İlla multi milyoner olmanız gerekmiyor.

      Yorumla
    • fairtail
      fairtail
      20 gü

      Özelimi herhalde anlatacağımı düşünmüyorsun. Tavsiye için teşekkürler. Bilmediğim konular ile ilgili yorum yapmayı sevmem.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Prenses :)

      Yorumla
    • fairtail
      fairtail
      20 gü

      Daha fazla detay olmaz😉

      Yorumla
  • 44mlty44
    44mlty44 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    21 gü

    İstiyoruzda kimle evlenelim

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Hiç cabalamayin hiç , aman belki cabalarsaniz olur molur mazallah.

      Yorumla
    • 44mlty44
      44mlty44
      19 gü

      Çabalamakla alakası yok ciddiyet düşünen, düzgün kadın kalmadı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      19 gü

      Düzgün kadın barda, Sizin istediğiniz gibi manken gibi falan düzgün kadın kalmadı tabi.

      Yorumla
    • 44mlty44
      44mlty44
      19 gü

      Valla benim için karakteri önemli kafaların uyuşması önemli. Bu devir artıl tipe bakılacak devir değil

      Yorumla
  • Adanaaşk
    Adanaaşk Takip Et
    Master Yaş: 47
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Kız tarafının sınırsız isteklerinden kaynaklı...

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      Hicbirsey istemeyende deli oluyor kıymetsiz oluyor

      Yorumla
    • Adanaaşk
      Adanaaşk
      21 gü

      O kadar zengin tanıdığım var bir çoğu mutsuz para mutluluk getirmiyor sevgi ve karşılıklı anlayış olmayınca...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      Rol yapmışlar sana sende inanmışsin :)

      Yorumla
    • Adanaaşk
      Adanaaşk
      19 gü

      Keşke rol yapmış olsalardı...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    21 gü

    Her şeye kolaylıkla erişiyorlar çünkü

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Ne canım kadınlar var değil mi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Canım = slk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Evet

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    21 gü

    Çünkü bizim gibi mal değiller.

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Sizin eş iyi tiyatrocu çıktı desenine:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Nasıl yani?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Mallık ettiğinizi düşündüğünüze göre evlisiniz diye anladım. Sizin eşte yüzüğü alana kadar rol yaptı sizi ikna etti demekki diye düşündüm.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Yok yaaa o lafın gelişi. O zamanlar şartlar öyleydi. Evlenmeden cinsellik yaşayamazdın ya da hayatını yaşayamazdın. Bir şekilde toplum aile ve çevre seni evlenmeye mecbur ediyordu. Şimdi öyle değil ki aklı olan erkek neden evlensin bu devirde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      İyi cinsellik yaşadı diye evlenilseydi randevu evleri kapanirdi. Yapmayın Allah aşkına.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Kapandı zaten artık genelev kalmadı ki. Zaten kapanmalıydı resmen insanlık suçu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Konu o değil. Ne demek isteğimi anladınız. bence.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Sen evlilikte seks mi var sanıyorsun yoksa?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Baştan okuyun yazdıklarımı , benim yazdıklarımı bana satmayın :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Baştan okuyun yazdıklarımı , benim yazdıklarımı bana satmayın :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      2 kere yazmana gerek yoktu

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    21 gü

    Evlenenlerin yaşadığı pişmanlıklara şahit olmaları

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Mutlu ciftlere rastlayamamis olmanız çok üzücü. Ama varlar ve çok mutlular.

      Yorumla
  • avaka_do
    avaka_do Takip Et
    Yoda Yaş: 126 , eic 100%
    20 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 605 cevap paylaştı.

    Yoo ben kaçmıyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Neden?

      Yorumla
  • Umitkiziltas
    Umitkiziltas Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    21 gü
    Aşk İlişkileri konusunda 353 cevap paylaştı.

    Neden evlensin

    0
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Neden evlenmesin

      Yorumla
    • Umitkiziltas
      Umitkiziltas
      20 gü

      Her iki tarafta da güven problemi var olduğundan olabilir mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Niye siz guvenilir biri olduğunuzu düşünmüyor musunuz, birinin guvenini kazanamaz misiniz yani.

      Yorumla
    • Umitkiziltas
      Umitkiziltas
      20 gü

      Herkes kendinin güvenilir birisi olduğunu düşünür ama güven problemi genel olarak yaygın olduğu için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Yanlış insanlara rastlayabilir herkes. Güven problemi cozulebir bir şey bence.

      Yorumla
    • Umitkiziltas
      Umitkiziltas
      20 gü

      O zaman ben hep yanlış insanlara rastladım ya da onlar için yanlış insandim
      Güven problemi mutlaka çözülür cozulemicek bişey değil ama pamuk ipliğinede bağlı olmamalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Bu sizin görüşünüz, gerçekliği sorgulanır

      Yorumla
    • Umitkiziltas
      Umitkiziltas
      20 gü

      Büyük bir darbe aldınız mı hiç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Nasıl bir darbe mesela :) ya niye darbe alayım aklı başında insan için geçerli bir soru değil bu

      Yorumla
    • Umitkiziltas
      Umitkiziltas
      20 gü

      Tamam senin sizin düşünceniz bu şekildedir benimkisi farklı şekilde saygı duyuyorum dusuncenize düşüncelerimiz uyuşmayabilir herkesin kendine göre sebepleri vardır mutlaka ben şahsım olarak bu ortamda evliliği doğru bulmuyorum bu sizde geçerli olmayabilir ama bende böyle
      Doğru kişi belki başka bir evrende

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Siz büyük bir darbe almışsınız o zaman , ondan sordunuz demek, bu güvensizlik bundan. Anneler babalar çocuklarına derki ben sana güveniyorum ama çevreye güvenmiyorum. Bu aslında sen bu çevreyle basedecek kadar büyümedin cocugum demek derler. Eskidende çok kötü zamnalr yqsanmos kötü ortamlar olmuş ama. insanlar aile olmaktan vazgecmemisler. Siz olmayın benim için bir sakıncası yok, bununla birlikte genelleme yapmaktanda vazgeçsin insanlar artık istiyorum.

      Yorumla
    • Umitkiziltas
      Umitkiziltas
      20 gü

      Tabi ki de kimsenin kimse için sakıncası yok sizin de aile olmanızı mutlu olmanızı isterim tabi ki de herkesin kendi görüşü farklıdır doğal olarak eskilere gelecek olursak zaten ne varsa eskilerde var buda benim düşüncem yine size uymayabilir belki ama darbe derken şöyle söyleyeyim kusura bakmayın biraz uzattım sanki askerdeyken terk edilince üstüne birde babanız vefat edince yine askerdeyken ister istemez değişiyor bazı şeyler dediğim gibi kusura bakmayın tekrardan fazla meşguliyet verdim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Herkesin hayatında zorluklar var. Herşeye kuselim mi yani :)

      Yorumla
    • Umitkiziltas
      Umitkiziltas
      20 gü

      Küsersek o zaman kaybederiz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    21 gü

    Akp ye söyle onu

    0
    15 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Sorumluluk almayinda aman tek, başka her şey sorumlu tabi sizin evlenemenizden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Bizi degil milleti mk yoksa siyset kim bize yon verecek hepsi bize hizmet etmek icin orada ve memurlar ablasi sen birak onlari g. tüne güveniyorsan git evlen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Siyasetle alakası olan sizsiniz ben değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      ögretirler sanada merak etme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Sayın zorba, çok mu zorbalandiniz. Siz kadar merakim yok siyaseti öğrenmeye siz merak etmeyin asıl.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Tam g. zekali bu ya ülkenin anasini bellemiş siyeset haberim yok bilgim yok diyor eee kendine bakan bi g. zekalisi var tabi buralarda böyle geyik yapacak kadarda boş kim zkler siyeseti diyor ablaniz yani :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Noldu sinirlendiniz mi argo kelimeler küfürler havada uçuşuyor :). Anladım ben sizi kendiniz zorlamayın bu kadar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Valla can yucel demis bunu biz degil bu kadar g. zekaliyi küfürsüz nasil anlatalim da ortada küfür yok mk ne küfürü sen küfürün acilimini insallah biliyorsundur :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Bilmesem bir şey kaybetmem.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Lan ne yordun beni be bi sus

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Noldu zorbalayamadigin biri mi çıktı :) . Lanli lunlu laflarla kahve arkadaşlarınizla pisbirik oynayın hadi izin verdim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Ay g. tüm cidden kendini beyinli biri göstermeye calisiyor ya lan :D zorbalama sana kim yapmis ise kurtul ondan mk papagan gibi herkese ayni seyi yaziyorsun :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Siz işte siz zorbaliyorsunuz diyorum anlamıyorsunuz , sizden kurtulsam önce. Demek papağan, size bunu ne düşündürdü tam olarak diye sorsam yeridir ama. Süper zekanizida alıp beni kendinizden kurtarın lütfen.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Sen bu kafa ile daha coook koca ararsin orada burada :D sana kolay gelsin ufak dünyanda ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Siz bu kafayla bulmuşsaniz o yeter. burada koca aradığımida nerden çıkardınız onuda anlamadım. Teşekkür ederim sizede kolay gelsin, cok ihtiyacınız olacak :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    21 gü

    Para yok aq

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      30-31 yaşına kadar doğru şekilde planlarsan hayatını ve çalışırsan olur.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    21 gü

    Bin pişman edilenleri görüyoruz çünkü.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      İlişkiler iki kişilik , herşeyi bildiğimnzden emin misiniz. Herkesin ilişkisi farkli.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    21 gü

    Evlenilecek kadın yok çünki

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Bir sürü çiçek gibi kadın da evlenilecek erkek yok diyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      20 gü

      Hani nerde o çiçekler

      Yorumla
  • hhhccc84
    hhhccc84 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41
    21 gü

    para para para

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      21 gü

      Bu yaşa gelipte hala para kazanamiyorsaniz bir yerde başka bir sorun var demektir.

      Yorumla
    • hhhccc84
      hhhccc84
      21 gü

      durust ve adil oldugumuzdan haksizlik ve haramdan uzak durdugumuzdan. aile parasina guvenmedigimizden. etik degerlerimizden odun vermedigimizden baskalarini bilmem ben buyum

      Yorumla
    • hhhccc84
      hhhccc84
      21 gü

      durust ve adil oldugumuzdan haksizlik ve haramdan uzak durdugumuzdan. aile parasina guvenmedigimizden. etik degerlerimizden odun vermedigimizden baskalarini bilmem ben buyum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Yani sizce para sadece haram yoldan mi kazanılır

      Yorumla
    • hhhccc84
      hhhccc84
      20 gü

      haram olmayan yollarida bize birakmazlar

      Yorumla
    • hhhccc84
      hhhccc84
      20 gü

      haram olmayan yollarida bize birakmazlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      20 gü

      Siz iflah olmazsiniZ

      Yorumla
    • hhhccc84
      hhhccc84
      19 gü

      deme oyle ya tanimiyorsun bile onyargi hic iyi degikdir. ben kimseyi kandirmadim ya da hayatina girip hayatini calmadim. elimde varsa bolustum kimseden karsilik beklemedim. bence insanlar iflah olmaz

      Yorumla
Devamını Gör(24)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Günümüzde erkekler neden evlilikten kaçıyor, evlenmek istemiyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler neden evlenmiyor, evlilikten kaçıyorlar? 8 cevap verildi
Erkekler neden evlenmekten kaçıyor artık? 29 cevap verildi
Erkekler neden evlenmekten kaçıyor? 18 cevap verildi
Erkekler neden evlenmekten kaçıyor? 83 cevap verildi
Erkekler neden evlenmekten kaçıyorlar? 23 cevap verildi
Erkekler neden evlilikten kaçıyor? 297 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨