Çirkin ve kilolu olduğum için mi ciddi ilişki bulamıyorum, neden hep yanlış insanlara denk geliyorum?

Acaba diyorum çirkin olduğumdan falan mı kaynaklı, şimdi kiloluyum, engelliyim falan mı ondan mı kaynaklı bilmiyorum, adam akıllı ciddi ilişki bulamıyorum, bulunduğum ortamlarda kafayı yiyeceğim, hani milletin kaç tane sevgilisi var, millet kaç kişiyle bir anda konuşuyor, yetiştirmeye çalışıyor falan. Ben bir tane bile zor buluyorum, hep böyle sapıksı bugün insanlar, pis pis insanlığa denk geliyor bana, hep böyle niyeti sadece beni kullanmak olan insanlar denk geliyor, ne zaman adam akıllı düzgün bir insanla karşılaşacağım
Çirkin ve kilolu olduğum için mi ciddi ilişki bulamıyorum, neden hep yanlış insanlara denk geliyorum?
Cevapla