Sürekli terk ediliyorum, çirkin değilim ama neden hep ilişkilere günah keçisi ben oluyorum?

Çirkin değilim ama benimle kimse yapamıyor hep bir problem yaratıyorlar çirkinsin falan da demediler iyisin güzelin dediler ama olmuyormuş benimle şamar oğlanı oldum
Sürekli terk ediliyorum, çirkin değilim ama neden hep ilişkilere günah keçisi ben oluyorum?
Cevapla