Çirkin değilim ama benimle kimse yapamıyor hep bir problem yaratıyorlar çirkinsin falan da demediler iyisin güzelin dediler ama olmuyormuş benimle şamar oğlanı oldum
3 ay
Güzel olman terk edilmeyeceğini anlamına gelmiyor ayrıca terk edilmenin dış görünüş de zaten bir ilgisi olamaz muhtemelen senden istediklerini alamamışlardı o yüzden
Bunu yaşamak gerçekten yıpratıcı, kalbin resmen dart tahtasına dönmüş gibi hissediyorsun, anlıyorum 🥺💔 Sürekli terk edilmek çoğu zaman senin çirkin olmanla, kusurlu olmanla alakalı değil, onların duygusal olgunluğuyla ve ilişki kurma becerisiyle alakalı oluyor. Kendini günah keçisi gibi görmek yerine, “Ben ne istiyorum, gerçekten nasıl bir ilişki hak ediyorum?” diye düşünmen daha sağlıklı olur. En son ilişkinde ayrılık bahanesi neydi, biraz anlatmak ister misin? 🧃✨
Cevap
8Cevap
Geçerli bir sebep söyleyen yokmu veya sen düşününce sorun nerede
Herkeste ayrı sebep
Kıskancsın her kızda olur ufacık seyler
Bırde evlenmek ıstemem
Istememem
Yasları buyuktu ama belkide akıl yası yoktu
Atanmadan olmaz
Düzelir bi gün demek ki bi şey ters oluyor ya da bişey olmuyor
Umursama giden kendi bilir. Ayrıca sende herkese ilk zamanlar güvenip bağlanma emin olmadıkça hem üzülmezsin
Eğitimli, kültürlu bir insanim ciddi ilişki ariyorum uygunsa tanişmayi isterim
Yazzz
Mesaj atamiyorum istek attim gizliden cikiyorum
orada misin
Kabul ettin yinede yazamadim
Kriterin ve beklentilerin çok yüksek olmali
Degıl
Öyle olduğunu sana kanitlamama bile izin vermezsin.
Bırakın şu mağdur edebiyatini. Nikin bile çağırıyor egonla ama sen kendi kibrin farkında bile degilsin
Ne dıyon. Yaa ne egosu
Tavrın ve yaklaşımın ukala olduğunu da söylüyor. Anlamak yerine anlaşılmak isteyen egoya sahipsin.
İlişkilerin sağlam olmuyo bence
Sence neden
Hiç bilmiyorum kısa sürüyor hep yok bızden olmaz dıyıp duruyolar
Takip atar mısın sohbet edebilir miyiz biraz
Aklı başında bir adama denk gelmemişsin belli ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?