Aldatıldığımdan beridir kimseye tahammülüm yok. Aile, arkadaş flört vs neden böyleyim?

Neden bilmiyorum ama o olayı yaşadığım günden beridir hiç kimseye tahammülüm yok. En ufak bir tartışmada, laf söylemede şaka yapmada bile hemen bıkıyorum, ortamdan uzaklaşıp yalnız kalmak istiyorum. Herkesten çok çabuk sıkılıyorum, neden böyleyim? 2 senedir bu haldeyim herkes noldu sana çok agresif umursamaz olmuşsun diyor.

Aldatıldığımdan beridir kimseye tahammülüm yok. Aile, arkadaş flört vs neden böyleyim?
Cevapla