Çirkin ve kilolu olduğumu düşünmem ilişki şansımı bitiriyor mu, kimse beni neden beğenmiyor?

27 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç kimse beni beğenmedi sevmedi istemedi sebebi ise sanırım çirkin olmam hatta kiloluyum da yıllardır kilo veriyorum kan ilaçlarından vs. kilo alıyorum. Çirkin olmama gelince de bu benim görüşüm çünkü güzel olsaydım beni beğenen çok kişi olurdu ama bir kişi bile beni beğenmiyor. Sevenler bile güzel sevmiyor beni hep sonradan ya reddediyorlar ya yarı yolda bırakıp evlenmiyorlar. Ben Giresunluyum bizim köyden 2-3 kişi istemeye geldi onlar da yalvarmadı bile. Hep itildim kakıldım bu hayatta ne komşudan gün gördüm ne de akrabalardan sebebi çirkin olmam sanırım ne yapsam göze battım hep sadece ev işi yaptığımda seviyorlar beni onun haricinde değil. Bir de çok konuşmam insanlar konuşturunca konuşurum tek başıma sohbeti başlatan taraf hiç ben değilim genelde yemek yerken vs. ellerim titriyor diye Dideral diye bir ilaç kullanıyorum

Çirkin ve kilolu olduğumu düşünmem ilişki şansımı bitiriyor mu, kimse beni neden beğenmiyor?
Cevapla