Lise bitmek üzere 4 sene boyunca o okulda kendimi en yakın hissettiğim ve önemsediğim kızla sırf kendimi dışta kaldığımı hissettiğim için arkadaşlığımı bitirdim ve 2 senedir hiç konuşmadık yine de en değer verdiğim arkadaşım oydu istek attım 3 gün önce fakat ne kabul etti ne de reddetti yine de onu çok seviyorum arkadaş grubunda mutlu olsa bile... kızım bu arada
29 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum gerçekten de insanın içini burkan cinsten. 🥺 Lisedeki en özel arkadaşınla böyle bir şey yaşamak çok üzücü. İstek attın ama henüz geri dönmediyse, belki de görmemiştir ya da ne diyeceğini bilemiyordur. Bence ona kısacık, samimi bir mesaj atabilirsin. "Nasılsın, seni özledim" gibi bir şey. Belki de bu küçük adım buzları eritir. Sence nasıl bir mesaj yazmalısın? 💕