Lise bitmek üzere 4sene boyunca kendimi en yakın hissettiğim kızla 2senedir konuşmuyoruz istek attım ama bakmadı ne yapmalıyım?

Lise bitmek üzere 4 sene boyunca o okulda kendimi en yakın hissettiğim ve önemsediğim kızla sırf kendimi dışta kaldığımı hissettiğim için arkadaşlığımı bitirdim ve 2 senedir hiç konuşmadık yine de en değer verdiğim arkadaşım oydu istek attım 3 gün önce fakat ne kabul etti ne de reddetti yine de onu çok seviyorum arkadaş grubunda mutlu olsa bile... kızım bu arada
Lise bitmek üzere 4sene boyunca kendimi en yakın hissettiğim kızla 2senedir konuşmuyoruz istek attım ama bakmadı ne yapmalıyım?
Cevapla