Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bir birimizden nefret ediyoruz. Ama %90 karşılaşacağız (%10 luk ihtimali de düşünmedim değil tabi)
Arkadaşlarımın üniversite mezuniyeti var beni de davet ettiler. Ama eskiden sevdiğim (şuanda konuşmuyoruz) birisi de o mezuniyette olacak yani karşılaşma ihtimalimiz var. Ne yapmalıyım sizce?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kendi tecrubelerimden anlatayim onu bos bi odaya cek isini gör
Sanırım yanlış anladın. Konuşmuyoruz derken benden nefret ediyor ben de ondan.
Zaman çoğu oldurmazi oldurur
Ya bağırıp yardım isterse ne yapacam peki? 😀
Gaddar ve güçlu ol Masaya çikar vur O hizmet etsin 😁
Bağirdiği zaman kıs gözünü tip tip bak ve erkekliğini konuştur
🤣🤣🤣
😀
Görmezden gel yokmuş gibi davran
İnşallah işe yarar.
Dudagina yapış
Başka öneri?
hadi ordan et eglenmene bak