Lise bir yıl önce bitti. Çoğumuz mezuna kaldık. Lisede konuştuğum ama çook yakın olmadığımız kızı buluşmaya çağırsam saçma mı?

Aynı sınıftaydık konuşurduk iy anlaşırdık. Lise bitince dağıldık hepimiz. Hiçte konuşmadık lise bitince. Mesaj atsam buluşalım mı arkadaşum yok başkalarını da çağırabilirsin desem saçma olur mu
Lise bir yıl önce bitti. Çoğumuz mezuna kaldık. Lisede konuştuğum ama çook yakın olmadığımız kızı buluşmaya çağırsam saçma mı?
Cevapla