Ortaokuldan arkadaşla liseye geçince 4 sene boyunca konuşmadım onla?

Ortaokul eski arkadaşla liseye geçince 4 yıl boyunca hiç konuşmadım ne muhattap oldum? Bunun sebebi ne? Siz aynı benzerlikleri yaşadınız mı?
Ortaokuldan arkadaşla liseye geçince 4 sene boyunca konuşmadım onla?
Cevapla