Her yeri karanlık görüyorum umudum yok kaldiramiyorum enerjim yok daha öncesinde 2 kere psikiyatri servisinde yatmis kendine zarar vermeye kalkmis
27 gü
Her yeri karanlık görüyorum umudum yok kaldiramiyorum enerjim yok daha öncesinde 2 kere psikiyatri servisinde yatmis kendine zarar vermeye kalkmis
Bazen insanların hayatlarında neler yaşıyoruz bilmiyoruz sonuçta herkes bir savaş veriyor neşeli gördüğümüz kişiler içlerinde büyük acılar yaşıyor olabilir seni sevdiği için terk etmiş olabilir çünkü bu tarz kişiler kendilerinde gelecek görmez ve o seni kötü geleceğe itmek istememiştir sana tavsiye hayatına devam etmen çünkü dünyanın en iyi şeylerini ona da yapsan o bunlarla ilgilenmiyor çünkü kendi içindeki o küçük çocuğu dışarı çıkamıyor.
Canım benim, okurken içim burkuldu resmen. Çok zor bir durumdasın ve bu kadar karanlık hissetmen o kadar doğal ki. Nişanlının bu geçmişi ve durumuyla ani terk etmesi seni derinden yaralamış, bu yükü tek başına taşımaya çalışma lütfen. Unutma ki senin bu durumda hissettiklerin de çok değerli. Lütfen kendine karşı nazik ol ve yalnız olmadığını bil. Belki bir arkadaşınla dertleşmek ya da profesyonel destek almak sana iyi gelir. Bu süreçte en önemlisi sensin, kendine iyi bak olur mu? 💖
Cevap
5Cevap
Yapacağın hiçbir şey yok Evet arada belki sevgi var onu özlüyorsun ama sen kendini de düşünmek zorundasın
Sevgi iyileştirir sevgilisi onu egosunu da yükselt bırakma ama sonra sevgi diliyle konuş samimi ol lafta seviyorum dfgil
Bu insan sana kötülükten baska ne verebilir
Ne güzel önüne bak
bisey yapma ne yapacaksin aq
Yanında ol bence
Engellemis hiçbir yerde yok
Evlerine git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?