Sevgilim bir anda değişip depresyona girerek benden ayrıldı. Ne yapacağımı bilmiyorum bir türlü yardımcı olun lütfen?

Arkadaşlar 1.5 senedir beraberdik, çok farklı başladık. Çok anılarımız oldu. İlk kez birini çevresiyle falan tanıştırdı hatta. Sevgisinden eminim. Fakat bir anda dalgın, sessiz bir adam oldu. 1.5 senedir işsiz. İş arıyor. Büyük ihtimalle bunla ilgili bir sıkıntı var. Aramıza bir duvar koydu, ulaşamıyorum. Hiçbir şeye enerjisinin gücünün kalmadığını, bazen bir yanlışın yanlış olduğunu bilirsin ama yapmak doğru gelir diyerek şu ara kendi başına kalması gerektiğini söyleyip benimde kendi yoluma bakmam gerektiğini söyledi. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Bunlar 3 kere konuşuldu ama yüz yüze değil. 4 gündür de konuşmuyoruz artık. Basıp yanına mi gitsem diyorum. Yalvarmaya falan değil. Daha mı kötü olur bilmiyorum. Herşey iyiyken nedensiz biten bir şey dengenizi bozuyor. Sağlıklı düşünemiyorum. Yardımcı olun lütten
Sevgilim bir anda değişip depresyona girerek benden ayrıldı. Ne yapacağımı bilmiyorum bir türlü yardımcı olun lütfen?
Cevapla