Sevgilim benden ayrıldı, ağır depresyonun eşiğindeyim ne yapabilirim?

9 ay süren ilişkimde karşı taraf ayrılma kararı aldı. Elle tutulur somut hiçbir neden veremedi desem yeridir. Ben de bu durumu halen kabullenemedim. Bir ay kadar kendimi kandırdım her şeyin yoluna gireceğine dair, ama daha fazla da kandırmak istemiyorum. Sanırım ağır bir depresyonun içindeyim ve çıkış yolu bulamıyorum. Bana dönmesini çok fazla istiyorum ama dönmeyeceğine de emin oldum. Sizce bu durumdan nasıl kurtulurum? Birkaç gün sonra 29uma gireceğim. Hobi vesaire de uğraşmaya başladım ama fayda etmedi maalesef… ciddi önerilerinizi bekliyorum
Sevgilim benden ayrıldı, ağır depresyonun eşiğindeyim ne yapabilirim?
Cevapla