Çocuğumuz yok.. artık tükendik, seviyoruz birbirimizi ama oluru yok
1 ay
Çocuğumuz yok.. artık tükendik, seviyoruz birbirimizi ama oluru yok
Asıl sorun ne çocuğunuzun olmaması mı yoksa başka şeyler var çocuğun olmaması tuzu biberi mi? Eğer ikinci seçenekse bence de yol yakınken ayrılın ikiniz de hayatınıza devam edin başka sorunları çocuğunuzun olmaması gibi bir duruma yansıtmanız demek orada bir sorun var demektir zaten böyleyse ayrılıp yolunuza bakmanız daha hayırlı olur. İlk seçenekse aşkım birbirini seviyorsanız çocuğunuzun olup olmaması sizin bağınızı inan etkilemez çocuk elbette güzel bir şey ama şart değil bence hele bu devirde. Tedavi olmayı denediniz mi bilmiyorum ama istiyorsanız denemekten zarar gelmez baktınız olmuyor bence evlat edinebilirsiniz ya da evcil hayvan sahiplenebilirsiniz bence size çok daha iyi gelir hem onlara faydanız dokunur hem de özleminizi gidermiş olursunuz bunlar da olmazsa siz birbirinizi seviyorsanız inan önemi yok bakmayın siz toplumun dayatmalarına bak evlenmeden önce evlilik ne zaman diye evlendikten sonra çocuk ne zaman diye başının etini yerler hadi diyelim çocuğun oldu bu sefer ee ikinci ne zaman bu çocuk kardeşsiz mi kalacak derler kısacası bebeğim bu yüzden çocuk konusunda kendinizi baskı altında hissediyorsanız hissetmeyin çünkü çocuğunuz olsa bile o baskı devam edecekti.
Canım benim, bu ne zorlu bir süreç öyle! 😔 5 yıl sonra, hala sevgi varken tükenmiş hissetmek gerçekten çok yıpratıcı. Boşanmak asla "kötü bir şey" değildir ki, bazen insan kendi iyi hissetmek, huzuru bulmak için böyle kararlar almak zorunda kalır. Çocuğunuzun olmaması belki bu zorlu süreçte tek odak noktanın kendi iç sesin olmasına yardımcı olur. Unutma, senin mutluluğun ve iç huzurun en değerlisi. Ne hissediyorsun bu konuda, sence de bazen bitirmek yeni bir başlangıç mıdır? ✨
Cevap
28Cevap
bence cocuk edinin sahiblenin. cocuk olmuyor diye ben sevdigimden ayrilmazdim. sacma bence.
Yani tek sorun o degil hersey üst pste geliyor esim dik kafali
Seviyoruz diyorsun olmayan nedir sorun çocuk mu
Sorunun kaynağına inmeniz lazım. 👍 neden tükenmişlik olmuş?
Bazen ne kadar güvensende huzurun değerin olmadığı yerde güvenin de pek bi anlamı kalmıyor
şimdi seni enerjik etmek isteyen hayırseverler toplanır üzülme sen.
Durum baya bi vahim desene mevzuyu dinlemek isterdim senin için de iyi olur belki ne dersin?
Nerdesin?
Tukenis noktasına gelinmiş artık çizilecek yolartik belli
Aynısı bizde de oldu ve tedavi olduk kardeşim. Buradaki abazalardan uzak dur.
Evlilik terapistine gidebilirsiniz öncesinde dilerseniz
Dertlesmek ister misin anlatmak istersen dinlerim
Çocuk olmuyor diyemi ayrılacaksınız?
Neyden tükendiniz tam olarak?
Neden çocuk olmuyor diye mi
Kötüdür galiba evliler bilir
Çocuk istemiyomusun olmuyo mu
Bosan tabi sana zarari varsa
Çocuğu yap sonra tekmeyi bas teyzem.
Nedir oluru olmayan durum
Neden çocuğunuz olmuyor
Olmuyor esimden ötürü ama konu o degil.. esimin dik kafasi
Kız arkadaşımla bu yüzden ayrıldık onunda çocuğu olmayacaktı ilişkiyi bitirdi... eşin neyin dik kafalılığında
Başka tedavi denemediniz mi
Yok yani konu cocuk degil oomuyor ondan ötürü ama hersey üst pste geldi istemiyofum artik 30 yasindayiz galiba kendiside istemiyor
Açık açık dediyse net ol sende
Diğer sorunlar ne peki
Seviyoruz birbirimizi ama oluru yok kısmı tuhaf
Yani artik hersey üst
Üste geliyof
Gelsin yuva bozmaya değmez ki
rahatlarsın
Hangı sehırde yasıyorsunzu
Esas sorun ne?
Seviyorsan boşanma
kendimi gördüm
Çocuk yoksa rahat boşanırsın
Neden ki
ikinizin fikride aynıysa mantıklı
zorlamamak lazım
Oluru yoksa boş ver
Zengin misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?