5 sene evliyiz, çocuğumuz yok, tükenmiş hissederken boşanmak çok mu kötü bir şey?

Çocuğumuz yok.. artık tükendik, seviyoruz birbirimizi ama oluru yok

5 sene evliyiz, çocuğumuz yok, tükenmiş hissederken boşanmak çok mu kötü bir şey?
Cevapla