5 aydır evliyim ve çok mutsuzum. Boşanmayı düşünmek için erken bir zaman mı?

Ailemi çok zorlayarak kısa sürede görücü usulü olarak evlendim ailem kötü davranıyordu vs herneyse evlendim evleneli çekmediğim sıkıntı kalmadı adama olan ilişkim resmen kendime hakaret yani tip deseniz yok para deseniz yok maddi hiçbir talepte bulunmadım huzur istedim ama o beni hep aşağılayıcı şekilde konuşuyor maaşımı onla paylaşmama rağmen sen kadın mısın ki diyor? Beni ondan nice zenginler yakışıklı kişiler istedi de evlenmedim bu ucube herif kendini ne sanıyor böyle ! Bana diyoki evlenmekte o taraklarda bezim yoktu gururun varsa boşanırsın diyor şu an maaşımı paylaştığım için köşeye para atamadım karısı olduğumu bir tek yatakta hissediyorum onun dışında asla ve asla kıymetim yok nasıl plan yapayım bu insandan kurtulmak için.

Güncellemeler
+1 yıl
Ailem biz demiştik diyecekler idare et kızım diyorlar
5 aydır evliyim ve çok mutsuzum. Boşanmayı düşünmek için erken bir zaman mı?
Cevapla