Ailemi çok zorlayarak kısa sürede görücü usulü olarak evlendim ailem kötü davranıyordu vs herneyse evlendim evleneli çekmediğim sıkıntı kalmadı adama olan ilişkim resmen kendime hakaret yani tip deseniz yok para deseniz yok maddi hiçbir talepte bulunmadım huzur istedim ama o beni hep aşağılayıcı şekilde konuşuyor maaşımı onla paylaşmama rağmen sen kadın mısın ki diyor? Beni ondan nice zenginler yakışıklı kişiler istedi de evlenmedim bu ucube herif kendini ne sanıyor böyle ! Bana diyoki evlenmekte o taraklarda bezim yoktu gururun varsa boşanırsın diyor şu an maaşımı paylaştığım için köşeye para atamadım karısı olduğumu bir tek yatakta hissediyorum onun dışında asla ve asla kıymetim yok nasıl plan yapayım bu insandan kurtulmak için.
Güncellemeler
+1 yıl
Ailem biz demiştik diyecekler idare et kızım diyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer