13 yıllık evlilik, 2 çocuk ama mutlu değilim. Boşanmak gerçekten zor mu?

13 yıllık evlilik, 2 çocuk, evimiz var borcu yeni bitti. Çok şükür gelirimiz iyi. Kendi parasını kazanan bir kadınım. Ama mutlu değilim hemde hiç. Konuştuğumda ben buyum diyor. Değişmem diyor. Boşanacaksan da sen bilirsin diyor, dünden razı. Gerçekten zor mu yeni bir hayat kurmak, yeni bir düzen kurmak çocuklarımla?
13 yıllık evlilik, 2 çocuk ama mutlu değilim. Boşanmak gerçekten zor mu?
Cevapla