Eşimin dik başlılığı, maddi sıkıntılar ve kayınvalide yüzünden boşanmakta haksız mıyım?

Boşansam haklıyım, eşim kendisi yazılımcı ama kendi şirketini kurdu, sallantıda şimdide iş arıyor, tekrardan ben de keza öyleyim, çalışmak hiç sorun değil… ama annesine dedi, biraz para versene hiç mi gururun yok dedim? Gerçekten artık hiç iyi değilim, psikolojim kaldırmıyor artık, çok yorgun oldum eşimin dik başlılığından.. 5 sene evliyim artık istemiyorum.. çocuğumuz yok

eşimimde sorun olduğu için.. hani ona da okey ama ben de yani sabır taşı değilim.. sonra suçlusu ben oluyorum.. ama yeterse yeter tabi eşimi seviyorum ama sevmek de her şey değil!

Eşimin dik başlılığı, maddi sıkıntılar ve kayınvalide yüzünden boşanmakta haksız mıyım?
Cevapla