Belirli bir yaştan sonra çok daha genç bir kadının hayatımda olması neden beni daha mutlu edecekmiş gibi geliyor?

Bu konuda saygıyı bozmadan düzgün bir biçimde tartışabilir miyiz? Genelde bu konuda herkes birbirine saldırıyor, ben sebebini merak ediyorum sadece

Belirli bir yaştan sonra çok daha genç bir kadının hayatımda olması neden beni daha mutlu edecekmiş gibi geliyor?
Cevapla