Kadınlarla iletişim kurmak için gerçekten işe yarayan garantili yöntemler neler?

İnsanlar Maymundan Geliyorsa Şimdiki Maymunlar Neden İnsan Olmuyor?
İnsanlar Maymundan Geliyorsa Şimdiki Maymunlar Neden İnsan Olmuyor?

Kızlar Soruyor'a üye oldum, olmadı... Şiir yazdım, olmadı. Gitar çaldım, olmadı... BMW aldım; motor yedi, olmadı. Evlilik sitelerinden premium üyelikler aldım, olmadı. Kas yaptım, olmadı. Görücü usulü denedim, ilk görüşte aşk, olmadı...

Sonunda kadınlarla iletişim kurma işini tamamen kesmeye karar verdim. Yaşam gereği diyalog kurulması gereken nadir anlarda diyaloğumu sessiz ve mimiklerle kurdum. Baş eğdim, tebessüm ettim, kaş çattım, şaşıran emoji oldum... Neyse, olmadı.

Kaderini kabullenen her insan gibi dümdüz yoluma devam ettim. Kadınlara olan inancımı kaybettim. Korkmayın gay olmayacağım. Erkeklerden iğreniyorum. Ortalık kardeşim dolu.

Sosyal medya fenomeni Derbeder Berk'in de dediği gibi '' Kaliteli yalnızlık yaşıyorum.'' Karakter arıyorum ve bu karakteri ararken doğal olarak yalnız kalıyorum. Karakter denen şey unutuldu. Neyse konumuza dönelim kafa şişirmenin lüzumu yok. Lafı uzatma gibi bir huyum var. Konudan uzaklaşmayı ve geri dönememeyi severim.

Velhasıl siz neler yapıyorsunuz? Belki denemediğim garantili bir yolu vardır.

Kadınlarla iletişim kurmak için gerçekten işe yarayan garantili yöntemler neler?
Cevapla