
Kızlar Soruyor'a üye oldum, olmadı... Şiir yazdım, olmadı. Gitar çaldım, olmadı... BMW aldım; motor yedi, olmadı. Evlilik sitelerinden premium üyelikler aldım, olmadı. Kas yaptım, olmadı. Görücü usulü denedim, ilk görüşte aşk, olmadı...
Sonunda kadınlarla iletişim kurma işini tamamen kesmeye karar verdim. Yaşam gereği diyalog kurulması gereken nadir anlarda diyaloğumu sessiz ve mimiklerle kurdum. Baş eğdim, tebessüm ettim, kaş çattım, şaşıran emoji oldum... Neyse, olmadı.
Kaderini kabullenen her insan gibi dümdüz yoluma devam ettim. Kadınlara olan inancımı kaybettim. Korkmayın gay olmayacağım. Erkeklerden iğreniyorum. Ortalık kardeşim dolu.
Sosyal medya fenomeni Derbeder Berk'in de dediği gibi '' Kaliteli yalnızlık yaşıyorum.'' Karakter arıyorum ve bu karakteri ararken doğal olarak yalnız kalıyorum. Karakter denen şey unutuldu. Neyse konumuza dönelim kafa şişirmenin lüzumu yok. Lafı uzatma gibi bir huyum var. Konudan uzaklaşmayı ve geri dönememeyi severim.
Velhasıl siz neler yapıyorsunuz? Belki denemediğim garantili bir yolu vardır.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer