Kadınlarla iletişim kurma yolları nelerdir ?

Şu yaşıma geldim kadınlar konusunda çok çekingenim hala ...Hiç kimseyle konuşamıyorum...Bende istiyorum sahilde parkda bahçede sevgilimle dolaşmak gezmek tozmak...Olmuyor...Olmuyor... KS de bile kimse beni listesine eklemiyorum...Çoooookkkk mağdurum...Ne yapabilriim...Ne olur yardımcı olun ...İntahar ediciim kendimi =P
Kadınlarla iletişim kurma yolları nelerdir ?
Cevapla