Erkek arkadaşımın yanlışları yüzüne nişan attık çok yanlış yaptı hata yaptı ciddiyetin farkında değildi ve ayrıldık ailem öyle uygun gördü ben de karşı çıkamadım çünkü nişanlım ve ailesi çok saygısızlık yaptı hata yaptılar savunacak bir yer bırakmadılar bana numaramı değiştirdim ailem konuşmayacaksın dedi kesinlikle ulaşırsa cevap vermeyeceksin dediler eski hesaplarımla ulaşmaya çalıştı cevap vermedim birkaç defa birileri babamı aradı düzeltelim diye fakat babası falan aramadı ya da nişanlım aramadı ya da kalkıp gelmediler düzeltmek için nişanlım hesabından habire sözler paylaşıyor altına da bizle ilgili yazılar yazıyor özürler diliyor pişmanım hata yaptım diyor seninle şöyle mutluyduk böyle iyiydik diyor sana değer verdim sevdim diyor bir sürü şey yazıyor bense sadece ağlayarak yazdıklarını okuyorum bir şansım olsaydı yazabilseydim arayabilseydim gerekirse kapıya gel konuş hallet gel artık demek isterdim ama yazamıyorum ulaşmadan nasıl gelmesini söyleyeceğim tam bir ay sonra nikahımız var ilişkinin içinde de sonrasında da çok ağladım evet çok üzdü çok kırdı olmayacak şeyler yaptı ama yıllarımı verdim her şeyden çok sevdim ne yapmalıyım bilmiyorum
28 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer