Düğünüme az kaldı ama çok pişmanım. Ailem ayrılık konusunda destek olmuyor, ne yapacağım?

19 yaşındayım ve nişanlandım 2 yıldır nişanlıyım sevdiğim kişi ile nişanlandım ama beni bie kere aldatı ve kimseye söyleme falan ile üstünü kapatı daha sonra ailesi hoşuma gitmiyor nefret ediyorum hatta ama bana karşı iyi gibiler ilk başta ailem karşı idi şimdi istemiyorum diyorum bu haltı sen yaptın sen temizle diyor lar nişanlımı hayla çok seviyorum ama Olucak gibi değil çok yoruldum bir anda yükseliyor bir anda düşüyor lütfen yardım edin
Güncellemeler
+1 yıl
sinirden ve öfkeden intihar etmek üzereyim resmen
Düğünüme az kaldı ama çok pişmanım. Ailem ayrılık konusunda destek olmuyor, ne yapacağım?
Cevapla