Nişanlımla 6 yıl birlikteyiz. Hatalarım vardı, affetti ama ailesi şu an beni istemiyor. Sizce bu durum nasıl düzelir?

Nişanlımla 6 yıl birlikteyiz. Hatalarım vardı, affetti ama ailesi şu an beni istemiyor. Sizce bu durum nasıl düzelir?
Cevapla