Güzel giden bir ilişkimiz vardı, ailesi istemedi diye benden ayrıldı. Ben şimdi ne yapayım?

Çok güzel problemsiz bir ilişkimiz vardı 1 yıldan fazla süredir birlikteyiz. Ailesine konuyu açınca ailesi istememiş. Kendi aramızda çok iyi olmamıza ve ikimizde çok sevmesine rağmen benden ayrıldı. Bu durumda ne yapılır bilmiyorum

Güzel giden bir ilişkimiz vardı, ailesi istemedi diye benden ayrıldı. Ben şimdi ne yapayım?
Cevapla