6 senelik ilişkim bitti, ailesi bana düşman kesildi. Çok üzülüyorum, ne yapmalıyım?

Ufak bir hatam çok büyük yanlış anlaşılmalara sebep oldu bunun için özür diledim çiçek gönderdim konuştum ama beni heryerden engellemişler ağır şeyler söylediler okadar 6 yıl beraber zaman geçirdik abla kardeş gibi olmuştuk hepsiyle bir anfs bukadar kin neden toplandı anlamıyorum üzülüyorum ağlıyorum kimsenin umurunda değil sevgilim orada arada kalmıştı onunla zaten aramız bozukth iyice bozuldu tamemen ilişkimiz bitti dayanamıyorum kafamı dağıtıp gideceğim arkadaşlar bi hobiler hiçbir şey yok yalnızlığımda boğuluyorum
6 senelik ilişkim bitti, ailesi bana düşman kesildi. Çok üzülüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla