Bilezikleri evlenmeden nişanlıma verdim pişman oldum nasıl geri isteyeceğim?

1 ay önce nişanlandık. Altınların bir kısmı annemde iken benden habersiz babama vermiş 6 tane cumhuriyet oda gitmiş 2 ci arabasını almış üstüne katıp. Ben duyunca annemden bütün altınları aldım. nişanlima 4 bilezik yaptım 80 gr. Sonra aileme güvenmediğim için normalde nişanda 2 bilezik takacaktik ben sonradan ona 2 tane daha verdim. Dün ise 1 tane daha yani 100 gr bilezik vermiş oldum. kıza güveniyorum ama ya çalınirsa diye korkmaya başladım. Nişandan önce de vermiştim o demişti ben koruyamam bunları işe gittiği için. Şimdi işi bıraktı o yüzden almak istedi bende vericem diyip ilk veremedim o sorun değil dedi 2 bilezik haricinde yani. sonra ne olacaksa olsun dedim 5 bileziği verdim. Ona güveniyorum ama ya calinirsa diye korkuyorum. sizce ondan geri istemeli miyim? İstersem ayıp olur mu bi veriyorsun bi alıyorsun diyip. Sadece 3 tane alacağım evlendigimiz de tekrardan vericem. nişanda takılanlar onda kalacak
Bilezikleri evlenmeden nişanlıma verdim pişman oldum nasıl geri isteyeceğim?
Cevapla