Arkadaş olarak net sınır koyduğum kıza aşık oldu, şimdi kim haksız kim suçlu?

Geçen yıl başka bir şehirden bir kızla tanıştım. Çok kafa kız, çok komik, sohbeti acayip sarıyor. Saatlerce muhabbet et sıkılmazsın. Asla arkadaşlıktan öte bir düşünce de beslemedim ve ilk gün de dedim asla fazlası olmayacak diye. Beni sevdiğini söyleyip duruyor. Tersliyorum, düzeleceğim diyor. Asla başka bir şey olmayacak diyorum, hissetmeyeceğim diyorum. Ağlıyor, tamam diyor. Birkaç ay önce o şehirden manita yaptım. Arkadaşımla olan kızla da aylardır buluşma planı yapıyoruz. Bilet paramı ödedi, gittim misafir etti, kaldım. Sürekli sarılmaya çalışıyor, öpmeye çalışıyor. Aşık gibi bakıyor, acayip rahatsız oldum. Üzüldüğüm için sarılmasına izin verdim. Sohbet ederken çok güzel ama zorla gel sevgilim ol gibi imalı davranışlar sergiliyor.

Neyse, döneceğim gün o ve manitam yolcu etti. Ayrıldık, kız bana demediğini bırakmadı. Beni travmaya soktun, sizi sarmaş dolaş, birbirinizi koklarken görmek zorunda mıydım vs vs.

Benim hatam nerede? En başından söyledim ben seni arkadaş olarak görüyorum diye.

Arkadaş olarak net sınır koyduğum kıza aşık oldu, şimdi kim haksız kim suçlu?
Cevapla