Geçen yıl başka bir şehirden bir kızla tanıştım. Çok kafa kız, çok komik, sohbeti acayip sarıyor. Saatlerce muhabbet et sıkılmazsın. Asla arkadaşlıktan öte bir düşünce de beslemedim ve ilk gün de dedim asla fazlası olmayacak diye. Beni sevdiğini söyleyip duruyor. Tersliyorum, düzeleceğim diyor. Asla başka bir şey olmayacak diyorum, hissetmeyeceğim diyorum. Ağlıyor, tamam diyor. Birkaç ay önce o şehirden manita yaptım. Arkadaşımla olan kızla da aylardır buluşma planı yapıyoruz. Bilet paramı ödedi, gittim misafir etti, kaldım. Sürekli sarılmaya çalışıyor, öpmeye çalışıyor. Aşık gibi bakıyor, acayip rahatsız oldum. Üzüldüğüm için sarılmasına izin verdim. Sohbet ederken çok güzel ama zorla gel sevgilim ol gibi imalı davranışlar sergiliyor.
Neyse, döneceğim gün o ve manitam yolcu etti. Ayrıldık, kız bana demediğini bırakmadı. Beni travmaya soktun, sizi sarmaş dolaş, birbirinizi koklarken görmek zorunda mıydım vs vs.
Benim hatam nerede? En başından söyledim ben seni arkadaş olarak görüyorum diye.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer