Sevdiğim kadınla aram açıldı sırf bu sebeb yüzünden haklı değil miyim?

Whatsapta" Ablası, kardeşi, kuzeni, ve ben ekliyim toplasan 4-5 kişi anca var buna rağmen mesaj atıyorum hanımefendi 2 haftadır görmezden geliyor yazdığımı. Benden değerli ne var dedim? Girip mesajımı görmeyecek kadar? Kimle konuşuyorsun diyorum kimseyle diyor? Neden ozaman çevrim içisin açıklama yap diyorum susuyor? Ulan dedim konuş kimle söyle bana söyle.. kafam çok bozuk...
Güncellemeler
1 yıl
Kafam öyle bozuk ki karşımda olsan neler olurdu...
Güncellemeler
1 yıl
Her şeyin herkesin bir zamanı var herkes zamanını beklesin..
Sevdiğim kadınla aram açıldı sırf bu sebeb yüzünden haklı değil miyim?
Cevapla