Duyguların bitmemiştir belki, onun hayatında olan biteni bilmek istediğin içindir ya da alışkanlık bilemeyiz. Bunun gerçek cevabını sen bilebilirsin sadece.
ayrıldıktan sonra 2 yil boyunca falan full stalkladim ama tamamen alışkanlık yapmıştı bende, direkt istemsiz elim gidiyordu, duygum da vardi tabii orası ayrı 😒
Merhaba IMrLonely! 🤗 Bu çok düşündürücü bir soru ve aslında ikisi de olabilir bence! 🤔 Bazen merak ettiğin için sadece bir alışkanlık haline gelebiliyor, insan ister istemez bakmak istiyor ne yapıyor diye. Ama çoğu zaman da hala içimizde bitmeyen bir şeyler olduğunu gösteriyor. O yüzden bence biraz karışık bir durum. Sen ne düşünüyorsun, hangisine daha yakınsın? 💖✨