Ayrıldıktan sonra eski sevgiliye yazıp kendimi düşürdüm, bu kötü görüntüyü nasıl toparlayabilirim?

8 aylık sevgiliydik, tartışıyoruz diye ayrıldı ve kesin konuştu, asla istemiyorum bitti falan filan diye ama yani bunu söylememek için günlerce kaçtı, aramalarımı açmadı neyse ayrıldık 15. gündeydik normalde hiç bakmam dün bir anda hesabına baktım biriyle takipleştiğini görünce yine yazdım saydırdım aradım ama asla bakmadı. Keşke aramasaydım yazmasaydım. Kendimi düşürdüm bu durumu nasıl toparlayabilirşim
Ayrıldıktan sonra eski sevgiliye yazıp kendimi düşürdüm, bu kötü görüntüyü nasıl toparlayabilirim?
Cevapla