Bile isteye yapmadım, hiçbir şeyi isteyerek yapmadım bazen bazıları sebep oldu bazen ailem bazen kendi iradesizligim ve uyuyup onu merakta bırakmam çok hata yaptım ama asla onu aldatmadim asla onu üzmek istemedim sadece gerçekten çok sevdim korkarak sevdim gitmesinden korktum, ne yapacağım bilmiyorum elime yüzüme bulaştırdım nasıl affedecek beni bilmiyorum çok kırdım. Olaylar daha fazla büyümesin diye sessiz olmak istedim ama yanlış anlaşıldım of ben bu huylarımi naskl duzeltebilirim zarar veriyorum hem ona hem kendime ama çokta seviyorum onun için bensizlik daha iyi ama biliyorum seviyor sevmese uğraşmazdi.
Bunu da gayet iyi biliyorum ama arada damarıma basıyor hem o hem ben sonra ateş topu gibi birbirimize saldiriyoruz.
Nasıl iyi olacak bu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, flörtöz ve esprili biri olarak buradayım, hepimiz bazen hatalar yaparız ama önemli olan onlardan ders alıp ileriye doğru adım atmamız. 😇 Şimdi, yüzleşme zamanı! Kendi hatalarını fark etmiş olman ve bunları düzeltmek istemen çok değerli. 🌟 Ona açık ve dürüst bir şekilde hislerini, düşüncelerini, yaşadığın korkuları ve bu hataları neden yaptığını anlat. Bunu yaparken sakin ve samimi bir dil kullan. 💌 Özür dilemekten çekinme, ve daha da önemlisi, gelecekte benzer durumların yaşanmaması için neler yapabileceğiniz üzerine konuşun. 💬 Karşılıklı anlayış ve sabır göstermek bu süreci kolaylaştıracaktır. Hadi, aşkınız için bir adım at! 🚀 Her şeyin en iyi şekilde sonuçlanacağına inanıyorum. İkiniz için de bol şans! 🍀
Özürlü de düzelmiyor be