Sevdiğim adami istemeden üzdüm, sinirlendirdim nasıl toparlamaya çalışabilirim?

Bile isteye yapmadım, hiçbir şeyi isteyerek yapmadım bazen bazıları sebep oldu bazen ailem bazen kendi iradesizligim ve uyuyup onu merakta bırakmam çok hata yaptım ama asla onu aldatmadim asla onu üzmek istemedim sadece gerçekten çok sevdim korkarak sevdim gitmesinden korktum, ne yapacağım bilmiyorum elime yüzüme bulaştırdım nasıl affedecek beni bilmiyorum çok kırdım. Olaylar daha fazla büyümesin diye sessiz olmak istedim ama yanlış anlaşıldım of ben bu huylarımi naskl duzeltebilirim zarar veriyorum hem ona hem kendime ama çokta seviyorum onun için bensizlik daha iyi ama biliyorum seviyor sevmese uğraşmazdi.

Bunu da gayet iyi biliyorum ama arada damarıma basıyor hem o hem ben sonra ateş topu gibi birbirimize saldiriyoruz.

Nasıl iyi olacak bu

Sevdiğim adami istemeden üzdüm, sinirlendirdim nasıl toparlamaya çalışabilirim?
Cevapla