Erkek arkadaşımı 30 gün önce kaybettim denizde boğuldu cesedi hala ortada yok bir tane ceset bulunmuş ona dna yapıcaklar sonuç 15 gün sonra çıkıcak onun olup olmadığı da belli değil ceset tanınmıcak haldeymiş şişmiş mosmor olmuş suratı yenmiş üzüntüden bir ayda mahvoldum sinir krizi geçirecek gibiyim ağlamaktan gözlerimin altı mosmor oldu bünyem kaldırmıyo artık öleceğim gibi hissediyorum. Ne kadar zormuş sevdiğin bir insanı kaybetmek hemde yaşanacak daha çok şeyimiz varken şimdi koca dünyada yapayalnız gibiyim.. durup durup ağlama krizlerine giriyorum Allah kimseyi sevdikleriyle imtihan etmesin çoook zorrr ben daha 25 yaşındayım ama kendimi 35 yaşında hissediyorum hem hayat tecrübelerimden hemde acının veemiş olduğu ağırlıktan... demem o ki bir gün gerçekten ayağa kalkıcağıma inanıyorum inancımı yitirmedim.. ama o kanayan yara kabuk bağlayacak.
Güncellemeler
+1 yıl
Hepiniz sağolun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar